نسخه چاپی

اقدام عملی بانك صادرات برای دادن اصل سپرده و سود سرمایه گذاران میزان

عکس خبري -اقدام عملي بانک صادرات براي دادن اصل سپرده و سود سرمايه گذاران ميزان

بانك صادرات بالاخره در اقدامی قانونی دست به انتشار اطلاعیه هایی زد كه طی آن از طلبكاران موسسه میزان خواسته برای افتتاح حساب در این بانك اقدام كنند تا اصل و سود سپرده هایشان محاسبه و واریز شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، صبر و حوصله و همینطور درخواستهای مکرر سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان بالاخره کار خود را کرد و بانک صادرات با صدور اطلاعیه هایی از آنان خواست برای افتتاح حساب طبق جدول زمان بندی شده به شعب این بانک مراجعه کنند تا با محاسبه اصل و سود سپرده ها، این مبالغ به حسابشان واریز شود.

طبق آخرین اطلاعیه ای که بانک صادرات منتشر کرده از سپرده گذاران موسسه منحل شده میزان خواسته شده تا جهت افتتاح حساب از روز شنبه 94/8/16با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه دفترچه حساب و یا مدارک سپرده گذاری(میزان) ذیل به شعب این بانک در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و یا شعب تعاونی در شرف تصفیه میزان مراجعه کنند.
در این اطلاعیه، جدولی درج شده تا سپرده گذاران بر اساس تاریخ اعلامی به بانک صادرات رفته و افتتاح حساب کنند.


پیش از این، بانک صادرات اعلام کرده بود برابر با تفاهم نامه ها و پس از بررسی دقیق میزان دارایی و بدهی موسسه منحله میزان عندالاقتضاء نسبت به تعیین اصل و سود متعلقه هر یک از سپرده گذاران محترم اقدام می کند و جدول واریز وجوه متعلقه شان را به حساب سپرده ای آنان از طریق ایمیل شخصی و یا ارسال پیامک به اطلاع این سپرده گذاران خواهد رساند.
این بابنک به سپرده گذاران اطمینان داده است به طور دقیق و بر اساس اصول حرفه ای بانکداری نسبت به انجام امور محوله و تا تعیین تکلیف سپرده گذاران پیگیریهای لازم را به عمل آورد.

۱۳۹۴/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...