نسخه چاپی

حمله مجدد صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

صهیونیست ها با حمله مجدد به مسجد الاقصی ۲۷ شهروند فلسطینی را بازداشت كردند.

به گزارش نما به نقل از فلسطین الیوم، شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز از سمت «باب المغاربه» به مسجد الاقصی یورش بردند.

هنوز از جزئیات این حمله خبری منتشر نشده است.

از سوی دیگر، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست شب گذشته و صبح امروز، با حمله به شهرهای مختلف کرانه باختری، ۲۷ شهروند فلسطینی را بازداشت کرده اند.

براساس این گزارش، نظامیان اشغالگر قدس، طی عملیات یورش به خانه های فلسطینیان و بازرسی خانه به خانه آنها در کرانه باختری، ۲۷ نفر از آن ها را بازداشت کرده اند و آن ها را به مکان های نامعلومی منتقل کرده اند.

از سوی دیگر، خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد بر اساس نظرسنجی ای که شبکه ۲ رژیم صهیونیستی انجام داده است، ۷۵ درصد شرکت کنندگان در آن با کشتن عاملان عملیات شهادت طلبانه در محل وقوع موافقت کرده اند.

نظامیان صهیونیست همچنین صبح امروز یک نوجوان فلسطینی را در شهرک صهیونیستی «معالیه أدومیم» پس از شلیک به وی، بازداشت کردند.

از سوی دیگر، اتحادیه رادیو و تلویزیون فلسطین اعلام کرد که بیش از ۹۰ مورد حمله به روزنامه نگاران و خبرنگاران از سوی رژیم صهیونیستی گزارش شده است و رژیم صهیونیستی در برخی موارد اقدام به تحریک برای کشتن این افراد کرده و از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده کرده است.

گفتنی است از آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان در اعتراض به حملات و هتک حرمت های نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی، اوضاع امنیتی سرزمین های اشغالی وخیم بوده و شمار زیادی از دو طرف کشته و زخمی شده اند.

۱۳۹۴/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...