نسخه چاپی

رهبر انصارالله: سازشكاران دشمنِ دشمنان اسرائیل هستند

عکس خبري -رهبر انصارالله: سازشکاران دشمنِ دشمنان اسرائيل هستند

رهبر انصارالله با بیان اینكه رژیم‌های امارات، بحرین و عربستان تحت عنوان «صلح و ثبات» منطقه با اسرائیل سازش كردند، تصریح كرد كه سازشكاران، دشمنی خود را با هر كس كه با اسرائیل دشمن باشد، نشان داده‌اند.

به گزارش نما، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن سه‌شنبه شب در سخنانی در مراسم هجدهمین شب ماه مبارک رمضان اعلام کرد که کشورهای سازشگر دشمن کسانی هستند که با اسرائیل دشمنی می‌کند.
به گزارش المسیره، سید الحوثی افزود: رژیم‌های آل‌خلیفه، آل‌سعود و آل نهیان که تحت عنوان صلح و ثبات منطقه با اسرائیل سازش کردند، معتقدند که کوتاه آمدن در برابر اسرائیل و آمریکا مشکلی ندارد، این در حالی است که آنها در برابر دیگران وحشی جلوه می‌کنند.

رهبر انصارالله تصریح کرد: رژیم‌های سازشکار نه تنها خواهان صلح و ثبات برای منطقه و امت اسلامی نیستند، بلکه با رسانه، اموال و نفوذ سیاسی خود از فتنه‌ها حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امارات، بحرین و عربستان از عنوان صلح برای مزدوری و نوکری استفاده می‌کنند، اظهار داشت که سازشکاران با تروریست خواندن مجاهدان فلسطینی خصومت خود علیه فلسطینیان را ثابت کردند.

وی همچنین با اشاره به تحولات جاری قدس اشغالی و تعرض شهرک نشینان و نظامیان اسرائیلی به مسجد الاقصی گفت که اقدامات متجاوزانه دشمن صهیونیست علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران، دشمنی اسرائیل با اسلام و مقدسات را اثبات کرده است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...