نسخه چاپی

عامل قتل خیابان خاوران،چرا پشت چشمش را خالكوبی كرد؟

به گزارش نما - همشهری آنلاین نوشت:مهرماه سال93گزارش یک درگیری در خیابان خاوران به مأموران پلیس اعلام شد و آنها دقایقی بعد در محل حاضر شدند.

پسرجواني در درگيري چاقو خورده و به بيمارستان منتقل شده بود. هرچند پزشكان تلاش خود را براي نجات جوان مجروح به‌كار گرفتند اما ساعتي بعد او بر اثر شدت جراحات جان باخت. با مرگ وي، پرونده جنايتي گشوده شد و كارآگاهان جست و جوي خود را براي شناسايي عاملان جنايت شروع كردند.

به گفته شاهدان قرباني با 2 نفر درگير شده بود اما هنوز معلوم نبود انگيزه آنها از قتل چه بوده است. تنها سرنخي كه پيش روي كارآگاهان وجود داشت اين بود كه عامل جنايت پشت پلك هايش را خالكوبي كرده بود و با اين نشانه خاص مأموران جست و جوي خود را براي به دام انداختن وي شروع كردند.

من قاتل هستم

درحالي‌كه كارآگاهان سرگرم تحقيق براي شناسايي عامل جنايت بودند عامل جنايت به اداره آگاهي تهران رفت و خود را معرفي كرد. وي در بازجويي‌ها گفت: روز حادثه مقتول را در يك دورهمي دوستانه ديدم. آن روز مشروبات الكلي مصرف كرده بودم و مقتول با حسين دوست صميمي‌ام بر سر مسائلي درگير شد‌ تا جايي كه مقتول، ‌دوستم را كتك زد. من به هواخواهي از دوستم وارد درگيري شدم و با چاقو چند ضربه به مقتول زده و پس از آن گريختم. اقرار اين مرد جنايتكار كافي بود تا مأموران حسين دوست وي را نيز دستگير كنند.

مي‌خواستم خاص باشم

صبح ديروز عامل جنايت به شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران منتقل شد و وقتي پيش روي بازپرس سيفي قرار گرفت، در آخرين دفاعياتش اظهار پشيماني كرد و گفت كه ناخواسته دست به قتل زده است. وي گفت: آن شب وقتي دعواي دوستم و مقتول را ديدم ناگهان از خود بي‌خود شدم و بي‌آنكه متوجه شوم كه چه مي‌كنم با چاقو به مقتول ضربه زدم. هرچند پشيماني‌ام ديگر فايده‌اي ندارد اما درخواست بخشش و تخفيف مجازات دارم چون از قبل نقشه‌اي براي جنايت نكشيدم و همه‌‌چيز در يك لحظه اتفاق افتاد.

نشانه خاص متهم اين بود كه پشت پلك هايش آثار خالكوبي ديده مي‌شد و وقتي قاضي از او پرسيد كه چرا خالكوبي كرده، وي چنين گفت: من از بچگي علاقه خاصي به خالكوبي داشتم. حتي پشت كمرم را هم خالكوبي كرده‌ام.

با اينكه همه به من مي‌گفتند خالكوبي پشت پلك خيلي خطر دارد با اين حال ريسك كردم و به‌خاطر علاقه‌اي كه داشتم خود را زير تيغ سپردم تادر ميان دوستان و كساني كه مرا مي‌شناختند خاص باشم و نشانه‌اي داشته باشم.

اين متهم پس از پايان جلسه آخرين دفاع با دستور قاضي به زندان انتقال يافت. اين در حالي است كه دوستش نيز به اتهام معاونت در قتل در زندان به سر مي‌برد تا به‌زودي پرونده براي محاكمه به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شود.

۱۳۹۴/۸/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...