نسخه چاپی

هر ایرانی سالی 10 بار به پزشك می‌رود

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان كشور گفت: سال گذشته مردم كشور ما 680 میلیون بار به پزشك مراجعه كردند؛ یعنی به طور میانگین هر ایرانی 10 بار به پزشك مراجعه كرده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: عضو هیات مدیره انجمن داروسازان کشور گفت: سال گذشته مردم کشور ما 680 میلیون بار به پزشک مراجعه کردند؛ یعنی به طور میانگین هر ایرانی 10 بار به پزشک مراجعه کرده است.

یدالله سهرابی با ابراز نگرانی از وضعیت بیماری‌های عفونی در کشور اظهار کرد: در دنیا بیماری‌های عفونی رفته رفته به سمت سالمندی رفته است، در حالی که هنوز در کشور بیماری‌های عفونی وجود دارند.

سهرابی با بیان اینکه کل بودجه دارویی کشور 12 تا 14 هزار میلیارد تومان است، ابراز کرد: کشور ما یکی از کشورهای پر مصرف دارو خصوصا به صورت خودسرانه است که باید مصرف بی‌رویه دارو مدیریت شود.

وی ادامه داد: سال گذشته مردم کشور ما 680 میلیون بار به پزشک مراجعه کردند؛ یعنی به طور میانگین هر ایرانی 10 بار به پزشک مراجعه کرده است که در این خصوص باید سواد سلامت را در کشور افزایش دهیم.

رئیس نظام پزشکی شهرستان نوشهر با اشاره به سند توسعه ابراز کرد: در همه حوزه‌ها نیاز است همه نخبگان جامعه اعم از جهاد کشاورزی، محیط و منابع طبیعی و سایر حوزه‌ها در این بخش ما را یاری کنند و از همه ظرفیت‌ها نیز استفاده شود.

سهرابی تاکید کرد: جوانان سرمایه‌های مهم جامعه هستند و سلامت روان جوان برای ما بسیار مهم است و در این خصوص جوانان باید به خودباوری برسند.

۱۳۹۴/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...