نسخه چاپی

كی‌روش: فقط به سئوالات فنی پاسخ می‌دهم

سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار تیمش برابر تركمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی در نشست خبری حاضر شد و به تشریح شرایط تیمش در این دیدار پرداخت.

به گزارش نما به نقل از"ورزش سه"، کی روش که با 4 گلر حاضر در اردو در نشست حاضر شده بود ، حرفهایش را اینطور آغاز کرد که : امیدوارم بازی رفت را جبران کنیم در بازی رفت، بازی خوبی بود و ما توانستیم از نظر فنی به حریف برتری داشته باشیم اما از کسب امتیاز کامل محروم شدیم.

وی ادامه داد: مطمئنا باید به پیروزی مقابل ترکمنستان فکر کنیم ولی در ابتدا باید نسبت به بازی فردا برای آماده سازی تیم ملی نظر داشته باشیم. همانطور که می بینید در سمت چپ و راست من دروازه بان های تیم ملی حضور دارند. دروازه بانانی جوان و به همراه افرادی مانند مظاهری دروازه بان ذوب آهن آینده دروازه بانی ایران را خواهد ساخت.

کی روش در واکنش به این سوال که اتفاقات اخیر چه تاثیری در بازی فردای تیمش برابر ترکمنستان خواهد داشت ، ابتدا از مدیر رسانه ای تیمش پرسید می تواند به این دو سوال به عنوان سوالات فنی پاسخ بدهد و در مشورتی که با او داشت از پاسخ به این سوال صرف نظر کرد!

وی در پاسخ به سوالی درباره پرواز ایران به گوام و مشکل روادید برخی بازیکنان گفت: مساله ویزا یک مساله فنی نیست و یک مورد اداری است و ترجیح می دهم با توجه به این مساله به آن پاسخ ندهم.

۱۳۹۴/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...