نسخه چاپی

رونالدو كی بازنشسته می شود؟

عکس خبري -رونالدو کي بازنشسته مي شود؟

با اینكه به نظر می‌رسد رونالدو از حضور در رئال خرسند نیست مدیر برنامه‌های ستاره رئال مادرید با رد این موضوع گفت: كریستیانو 10 سال دیگر هم در اوج توپ خواهد زد و سپس با پیراهن قوهای سپید بازنشسته خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، با اینکه به نظر می‌رسد رونالدو از حضور در رئال خرسند نیست مدیر برنامه‌های ستاره رئال مادرید با رد این موضوع گفت: کریستیانو 10 سال دیگر هم در اوج توپ خواهد زد و سپس با پیراهن قوهای سپید بازنشسته خواهد شد.

این در حالی است که رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید از نارضایتی ستاره پرتغالی از برخی مشکلات مثل اختلاف سلیقه با بنیتس و روابط سردش با بازیکنان پرده برداشته است.البته غیبت همبازی‌های وی در شب معرفی فیلم رونالدو در لندن بیشتر به این موضوع دامن زد و باعث شد تا احتمالات جدایی وی از برنابئو قوت بگیرد.

در این بین مندز مدیر برنامه‌های رونالدو با رد شایعات از ادامه حضور بازیکن 31 ساله به مدت 10 سال تا رسیدن به مرز بازنشستگی خبر داد.

مدیر برنامه‌های رونالدو افزود: رونالدو تا 10 سال آینده توان بازی در سطح بالا را دارد و شک نکنید که وی تا 40 سالگی فوتبال بازی خواهد کرد.البته شک ندارم که برترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان خواهد شد.

لازم به ذکر است در چند ماه اخیر سن‌ژرمن و منچستر یونایتد در پی جذب رونالدو بودند.

۱۳۹۴/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...