نسخه چاپی

13 تروریست داعش در الانبار از پای درآمدند

فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه در الانبار عراق از كشته شدن 13 تروریست داعش و خنثی سازی بیش از ۸۰ بمب و كشف و ضبط یك كارگاه بمب گذاری در شهرحدیثه واقع در غرب الرمادی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سرلشکر «علی ابراهیم دبعون» فرمانده عملیات الجزیره و البادیه در عراق اعلام کرد که نیروهای عملیات با همراهی تیپ هفتم توانستند 13تن از عناصر داعش را از پای دربیاروند و علاوه بر آن بیش از ۸۰ بمب را در شرق منطقه «البوحیات» شهر حدیثه واقع در 160 کیلومتری غرب رمادی خنثی کنند.

وی به پایگاه خبری البغدادیه‎نیوز گفته که نیروهای امنیتی امروز(چهارشنبه) با کمک نیروهای عشایر و بسیج مردمی، عملیات امنیتی گسترده‎ای را در مناطق البوحیات و الکصریات و حومه منطقه البغدادی از توابع شهر حدیثه در غرب الانبار آغاز کنند.

دبعون تاکید کرد که در این عملیات ۱۳ نفر از تروریست های داعش از جمله تعدادی از سرکردگان این گروه کشته شدند.

فرمانده عملیات الجزیره و البادیه در استان الانبار عراق در ادامه اعلام کرد که نیروهای امنیتی همچنین پنج خودروی بمب گذاری شده را منفجر و یک کارگاه بمب گذاری و یک پایگاه موشک های کاتیوشا را کشف و ضبط کردند.

سرتیپ «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک در عراق سه شنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیروهای عراقی توانستند 80 درصد از استان الانبار را از دست داعش آزاد کنند.

وی به خبرگزاری دولتی عراق «واع» گفته بود که «نیروی های مشترک پس از تسلط بر مرکز شهر الرمادی، به پیشروی چشمگیری در عملیات آزادسازی استان الانبار رسیدند.»

۱۳۹۴/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...