نسخه چاپی

تجمع اعتراضی علیه معتادان در تهران

جمعی از اهالی محله هرندی تهران در اعتراض به كمك افراد خیر به معتادانی كه مدت ها است در پارك حقانی این منطقه جنوبی پایتخت سكونت دارند در مقابل این پارك تجمع كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: جمعی از اهالی محله هرندی تهران در اعتراض به کمک افراد خیر به معتادانی که مدت ها است در پارک حقانی این منطقه جنوبی پایتخت سکونت دارند در مقابل این پارک تجمع کردند.

حدود 60 تن از اهالی محله هرندی با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی با مضمون 'ما امنیت می خواهیم'، 'ما چماق دار نیستیم آرامش می خواهیم'، آرامش و امنیت را به محله ما برگردانید' اعتراض خود را ابراز داشتند.

پارک حقانی در محله هرندی واقع در محدوده شوش یکی از مناطق جنوبی و پرجمعیت تهران، طی چند روز اخیر صحنه برخورد اهالی محل با معتادان و به آتش کشیدن چادرهای آنان بوده است.

احمد کثیری یکی از کسبه این محله گفت: پس از اینکه هیچ نهادی از جمله شهرداری، نیروی انتظامی و بهزیستی مسوولیت جمع آوری معتادان کارتن خواب که آرامش را از محله ما ربوده اند برعهده نگرفت اهالی محل به صورت کاملا خودجوش به دفاع از آنچه که وی حفظ مال، جان و خانواده نامید، پرداختند.

عصر دوشنبه هفته جاری نیز اهالی محله هرندی در اعتراض به حضور اسکان این معتادان، جهت جمع آوری آنان و بیرون راندن معتادان از پارک اقدام به آتش زدن وسایل و چادرهای آنان کرده بودند.

۱۳۹۴/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...