نسخه چاپی

تجمع اعتراض آمیز سهامداران پدیده شاندیز در نمایشگاه مطبوعات

عکس خبري -تجمع اعتراض آميز سهامداران پديده شانديز در نمايشگاه مطبوعات

به گزارش نما به نقل از هشدار آنلاین، در حالی که قرار بود سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با حضور در تالار گفت‌وگوی نمایشگاه مطبوعات نشست خبری با خبرنگاران داشته باشد، سهامداران پدیده شاندیز پیش دستی کردند و در این تالار به بیان مشکلات خود پرداختند.
یکی از نمایندگان سهامداران پدیده با بیان اینکه خواسته اصلی سهامداران رسیدگی جدی مسئولان قضایی به این موضوع است، گفت: 130 هزار نفر سهامدار پدیده هستند و به عبارتی (با در نظر گرفتن اعضای خانواده‌هایشان) بیش از یک میلیون نفر از خانواده ایرانی درگیر مشکلات پیش آمده برای این پروژه هستند.
علی محسنی گفت: از مسئولان قضایی درخواست می‌کنیم با رسیدگی سریع‌تر خود به این پرونده، سهامداران را از بلاتکلیفی در آورند.
وی با بیان اینکه بسیاری از سهامداران بیش از چند ماه درگیر مشکلات پدیده هستند، افزود: متاسفانه هیچ شفاف‌سازی‌ای از سوی مسئولان صورت نمی‌گیرد و تنها هر از گاهی یکی از مسئولان مصاحبه‌ای در این باره انجام می‌دهد.
او بیان کرد: دستور بررسی صورت‌حساب‌های مالی پدیده از بهمن‌ ماه سال گذشته داده شده، اما هنوز هیچ حسابرسی از این شرکت صورت نگرفته است.
نماینده سهامداران با طرح این پرسش که چرا قول مساعدت برخی مسئولان برای تعیین تکلیف 10 روزه و حل مشکلات سهامداران پدیده تحقق نمی‌یابد، اظهار کرد: سهامداران پدیده تنها خواهان مطالبات خود هستند و نباید وارد بازی‌های سیاسی شوند.
سهامداران پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود «رسانه ملی با تبلیغات و مسئولان با حضورشان در پدیده مردم را فریب دادند»، «رئیس کمیسیون اصل90: پروژه شهر رویایی پدیده بیانگر عزم ملی است»، «علت آزادی مدیران اجرایی و هیات مدیره شرکت با توجه به عدم اجرای تعهدنامه‌ها با گذشت بیش از 80 روز از عدم توانایی در جذب سرمایه‌گذار چیست؟»

۱۳۹۴/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...