نسخه چاپی

علیرضا حقیقی به احترام هادی نوروزی به دیدار كودكان محك رفت

عکس خبري -عليرضا حقيقي به احترام هادي نوروزي به ديدار کودکان محک رفت

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه 23 آبان ماه 1394 در مؤسسه خیریه محك حضور یافت و با كودكان مبتلا به سرطان تحت حمایت این مؤسسه و خانواده‌های آنان دیدار كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس؛ علیرضا حقیقی با کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها که در اقامتگاه و بخش‌های درمانی بیمارستان فوق تخصصی محک حضور داشتند، دیداری صمیمی داشت و 24 عدد پیراهن شماره 24 را به یاد زنده یاد هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس با امضای بازیکنان این تیم به کودکان محک اهدا کرد.

حقیقی که خود از همراهان کودکان مبتلابه سرطان محک است، پیش‌تر نیز پس از جام جهانی 2014 برزیل به محک آمده بود و در مسابقه‌ای سرشار از نوعدوستی دروازه خود را به روی قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان گشود. حقیقی جویای حال کودکانی بود که در دیدارهای پیشین خود با آن‌ها آشنا شده بود و از شنیدن خبر بهبودی برخی از آن‌ها بسیار خوشحال شد.

کودکان محک مدالی را که توسط مادرانشان بافته‌شده بود به دروازه بان تیم ملی تقدیم کردند. حقیقی این هدیه را ارزشمندترین هدیه‌ای که تا کنون دریافت کرده دانست.

دروازه بان تیم ملی این بار نیز به محک آمد تا حرف تازه‌ای را با تماشاگران و هواداران فوتبال مطرح کند. حقیقی از همه فوتبال دوستان درخواست کرد تا کمک‌های خود را از روش‌هایی که موسسه خیریه محک برای جلب مشارکت معرفی می‌کند به کودکان مبتلابه سرطان اهدا کنند و با حضور خود کاری کنند تا این قهرمانان کوچک از دروازه سلامتی خود قهرمانانه محافظت کنند.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...