نسخه چاپی

موافقت مجلس با بررسی فوری استفساریه قانون تعیین تكلیف استخدامی معلمان

نمایندگان مجلس یك فوریت طرح استفساریه قانون الحاق یك تبصره به ماده 17 قانون تعیین تكلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را تصویب كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان، درخواست دو فوریت برای طرح استفساریه قانون الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادند.

بهارستان‌نشینان در ابتدا با دو فوریت این طرح با 114 رای موافق، 17 رای مخالف و 15 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس مخالفت کردند، اما در نهایت یک فوریت آن را با 121 رای موافق، 13 رای مخالف و 12 رای ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر رد صحن مجلس به تصویب رساندند.

به گزارش تسنیم، پس از تصویب یک فوریت این طرح جمعی از میهمانان جلسه علنی امروز مجلس نسبت به این موضوع ابراز خوشحالی کرده و کف زدند که این موضوع مورد انتقاد هیئت رئیسه مجلس قرار گفت.

محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، در واکنش به این اقدام میهمانان جلسه علنی، گفت: این اقدام تخلفی بود که میهمانان انجام دادند، چرا که هرگونه اظهارنظر میهمانان در جلسه علنی ممنوع است.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...