نسخه چاپی

آزادی دومین فرودگاه نظامی سوریه طی یك هفته

عکس خبري -آزادي دومين فرودگاه نظامي سوريه طي يک هفته

فرودگاه نظامی «مرج السلطان» در ریف شرقی دمشق، تحت كنترل ارتش و نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت اما درگیری‌ها در اطراف آن ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس: عملیات ارتش سوریه و مقاومت لبنان در جبهه «ریف شرقی دمشق» در «غوطه شرقی» ادامه دارد و در نتیجه آن، فرودگاه نظامی «مرج السلطان» سرانجام از کنترل تروریست‌ها خارج شد.

یک منبع میدانی به فارس گفت که «نیروهای ارتش سوریه و حزب الله در ادامه پیشروی در فرودگاه مرج السطان واقع در غوطه شرقی دمشق موفق شدند تمامی فرودگاه را به طور کامل پاکسازی کنند».



به گفته این منبع برج مراقبت و مقر فرماندهی فرودگاه که خارج از محدوده اصلی فرودگاه و در محور شرقی و در مجاورت منطقه «الشرکس» واقع شده هنوز پاکسازی نشده و درگیری برای تسلط کامل بر آن ادامه دارد.

همزمان با تثبیت مواضع در فرودگاه، نیروهای سوری عملیات پاکسازی شهرک «مرج السلطان» را آغاز کرده‌اند و در اولین گام، موفق شدند، تروریست‌ها را از منطقه آرامگاه شهرک عقب برانند.

پیشروی‌های ارتش و نیروهای حزب‌الله گام به گام اما بسرعت ادامه دارد و گروهی دیگر از عناصر تروریستی جبهة النصره به سمت شهرک «حوش الصالحیة» فرار کردند.

۱۳۹۴/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...