نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس: 6 ماه پیش به مقامات فرانسه هشدار دادیم

عضو كمیسیون امنیت ملی گفت: در سفر ۶ ماه پیش تیم پارلمانی مجلس به فرانسه به آنها گفتیم كه با توجه به پیوستن بیش از ۱۰۰۰ فرانسوی به داعش، بازگشت این افرادبه پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناك خواهد بود

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، می گوید: اتفاقی که در پاریس رخ داد قابل پیش بینی بود.
وی گفت: در سفری تیم پارلمانی مجلس شورای اسلامی حدود 6 ماه پیش به فرانسه داشت و در دیدار با مقامات پارلمانی فرانسه این پیش بینی را خدمت آنها گفتیم که با توجه به پیوستن بیش از 1000 فرانسوی به داعش، بازگشت این افراد به پاریس قطعا برای دولت و مردم فرانسه خطرناک خواهد بود.

نقوی حسینی گفت به مقامات فرانسه گفتیم که این 1000 فرانسوی در سوریه و عراق سرها بریدند و عملیات های انتحاری انجام دادند حالا اگر به فرانسه بازگردند مشغول چه کاری خواهند شد؟ قطعا نمیتوانند به عنوان یک شهروند عادی زندگی کنند و آشوب را به فرانسه می آورند.

وی اظهار داشت: شعله های آتشی که فرانسوی ها و سایر کشورهای غربی با حمایت از داعش و در اختیار قراردادن تجهیزات نظامی به انها روشن کردن، دامن خودشان را گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: مقامات فرانسوی پیش بینی ها ما را باور نمی کردند و انجام عملیات تروریستی در پایتخت فرانسه را قبول نداشتند. این در حالی است که باز هم پیش بینی می شود سایر کشورهای اروپایی از سوی داعش مورد تهدید قرار گیرند و هزینه حمایت از گروه های تروریستی را بپردازند.

نقوی حسینی این را هم گفت که نکته قابل توجه و مهم اینجاست که طالبان و القاعده و داعش درست شد تا ایران نا امن شود اما امروز شاهد هستیم امن ترین کشور در خاورمیانه ایران است و ناامنی دامن کشورهایی را گرفته که پشتیبان گروه هایی امثال داعش بودند.

وی گفت: ما هر نوع عملیات تروریستی را محکوم می کند و از کشته شدن هر انسان بیگناهی در عملیات های تروریستی ناراحت می شویم و محکوم میکنیم اما این آتشی است خود غربی ها شعله ورکردند و حالا هزینه و تاوانش را پرداخت میکنند

۱۳۹۴/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...