نسخه چاپی

تعلیق حكم زندان به شرط حفظ 5 جزء قرآن كریم

رئیس دادگستری سراب با بیان اینكه در زندان سراب هیچ فردی به دلیل بدهكاری مهریه زندانی نیست، گفت: حفظ 5 جزء قرآن كریم را جایگزین حكم زندان كردیم تا بلكه مسیر زندگی این افراد تحت تاثیر انوار نورانی قرآن تغییر یابد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی شمس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور در نظر گرفتن جنبه‌های تربیتی و هدایتی قرآن کریم به عنوان چشمه زلال وحی و هدایتگر انسان‌ها برای محکومی که 5 سال زندان در انتظار او بود، حفظ 5 جزء قرآن کریم را جایگزین حکم زندان کردیم تا بلکه مسیر زندگی این فرد تحت تاثیر انوار نورانی قرآن تغییر یابد.

وی با بیان اینکه نباید فقط جنبه‌های ارعابی مجازات مد نظر قرار گیرد اظهارکرد: در مورد این فرد که جرمش در ارتباط با استعمال موادمخدر بود دادستانی سراب و بخش اجرای احکام، نظارت لازم را بر اجرای این حکم خواهند داشت.

شمس با اشاره به اینکه خانواده یک زندانی قربانی اعمال مجرمانه و بزهکاری وی می‌شوند تاکید کرد: باید نهایت تلاش خود را برای کاهش بزهکاری در جامعه به عمل آوریم و لازم است همه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی برای کاهش جرم و خلافکاری در جامعه همت گمارند.

رئیس دادگستری سراب یادآور شد: هم اینک در زندان سراب هیچ فردی به دلیل بدهکاری مهریه زندانی نیست، یادآور شد: با تصویب قانون جدید در مورد جرائم مالی حدود 15 زندانی مالی در سراب از زندان رهایی یافتند.

رئیس دادگستری سراب خواستار ایجاد شعبه سوم حقوقی در دادگستری سراب شد و از ورود بیش از 150 پرونده در هرماه به این حوزه خبر داد.

۱۳۹۴/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...