نسخه چاپی

امین زندگانی از مستندی درباره‌ی داعش نوشت

عکس خبري -امين زندگاني از مستندي درباره‌ي داعش نوشت

امین زندگانی با انتشار تصویر پوستر مستندی درباره‌ی داعش از مردم خواست كه این مستند را ببینند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، امین زندگانی تصویری از مراسم رونمایی مستند «A157» را در صفحه‌اش منتشر کرد. این مستند که به کارگردانی بهروز نورانی‌پور ساخته شده است، داستان سه خواهر کرد سوری را روایت می‌کند که پدر و مادر خود را از دست داده‌اند و در جریان حمله‌ی نیروهای داعش مورد تجاوز مردی از سربازان داعش قرار گرفته و هر سه باردارند. «A157» شماره‌ی چادر این سه خواهر در اردوگاه است.
مراسم رونمایی از این مستند سه‌شنبه سوم آذر در تالار سوره برگزار خواهد شد. زندگانی با به اشتراک گذاشتن پوستر این مراسم در باره‌ی این مستند نوشت: «امروز این فیلم رو دیدم سرنوشت سه دختر بچه یازده سیزده و پانزده ساله کرد زبان سوری: سولاف،هیلن و روکن. نمونه ای از هزاران دختری که سیاهپوشان داعش برایشان آیندهای تلخ رقم زدند،آنها نه فقط به خاکشان و جسمشان که به آینده و آرزوهایشان تجاوز کردند و حالا آن‌ها و تنهایی و فرزندی در راه. می‌دانم خواهید گفت مگر در ایران در جنگ خودمان و ... نداشتیم یا می‌گویید مگر در لیبی و افغانستان و یمن و یا در تمامی زندان‌های جهان مگر از این حوادث اتفاق نمی‌افتد؟ می‌افتد ولی اینبار کسانی توانسته‌اند آن را به تصویر بکشند، تا سمبولی باشند برای مبارزه با فاجعه جنگ و تجاوز و تعصب کورکورانه.
جنگ تمام می‌شود، ولی چیزی که پایان نمی‌پذیرد فجایع و یادآوری لحظات تلخ جنایاتی این چنین است. سه دختری که شیرین‌ترین لحظه‌ی زنانه‌ی وجودشان، مادر شدن را، به تلخ‌ترین شکل ممکن تجربه کردند و حالا آینده و بچه هایی از پدری نفرت انگیز، واقعا تکلیفشان چیست؟
اگه می‌خواهید شاکر امنیتی که هست باشین حتما به دیدن این فیلم برید انشالله که طاقت دیدنشو هم داشته باشین.»

۱۳۹۴/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...