نسخه چاپی

رونمایی از بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی كشور

شهردار قزوین گفت: بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی كشور برای معرفی شهر قزوین در استان رونمایی خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از صبح قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین در آئین افتتاح بوستان ملاخلیلا با بیان اینکه طراحی و برنامه‌ریزی این پروژه 3 سال به طول انجامید، اظهار کرد: بوستان ملاخلیلا در ابتدا به صورت طرح یک مرحله‌ای به یک پیمانکار سپرده شده بود اما با وجود مشکلاتی اجرای آن متوقف شد.
وی در ادامه افزود: این پروژه در یک برنامه‌ریزی 3 ساله با تغییر طرح اولیه به صورت امانی در اختیار سازمان فضای سبز و پارک‌ها قرار گرفت.
این مسئول ادامه داد: بوستان ملاخلیلا اولین پارک آماده شده از باغستان‌های سنتی استان قزوین است که با اقلیم و ویژگی‌های یک باغستان طراحی و ساده سازی شده است.
وی با بیان اینکه بوستان ملاخلیلا به عنوان پایلوتی برای سایر باغستان‌های استان است، اذعان کرد: با الگوگیری از نوع ساخت و اجرای این بوستان می‌توان در چهار ضلع شهر نمونه‌هایی از این پارک را ایجاد کرد.
شهردار قزوین ابراز کرد: این بوستان با داشتن بخش‌هایی چون پارک خانواده برای شهروندان جنوب شهر، نقش پارک مسافر را نیز داراست؛ علاوه بر این باغستان‌های سنتی استان نیز معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه با وضعیت نامناسب اقتصادی شهرداری قزوین در 2 ماه گذشته 10 پروژه را افتتاح کرده است، گفت: قزوین جزء کلانشهرهای ایران حساب نمی‌شود اما در مقایسه با آنها بیشترین پروژه‌های اجرایی در استان ما انجام می‌شود.
نصرتی تصریح کرد: بوستان ملاخلیلا نمونه‌ای از یک اقدام هماهنگ مدیریت شهری قزوین با سازمان‌های دولتی است که با همراهی یکدیگر در کمترین زمان ممکن، یعنی 6 ماه به بهره برداری رسید.
وی در پایان گفت: در هفته آینده بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی کشور برای معرفی شهر قزوین رونمایی خواهد شد این بیلبورد در ورودی اتوبان، نرسیده به پارک 1500 متر مربعی باراجین به عنوان دهمین پروژه شهری افتتاح خواهد شد.

۱۳۹۴/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...