نسخه چاپی

تحقیر مادرید در برنابئو

عکس خبري -تحقير مادريد در برنابئو

مردان انریكه موفق شدند با نتیجه ۴ بر صفر برابر رئال مادرید به پیروزی رسیده و سفیدهای پایتخت را در برنابئو تحقیر كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتیجه 4 بر صفر برابر رئال مادرید در دربی کلاسیکوی شماره 263 به یک برتری تاریخی دست پیدا کند.

با آغاز نیمه اول، بارسلونا تهاجمی نشان داد و کنترل میانه میدان را در اختیار گرفت و موفق شد با فشار زیادی که روی دروازه مادرید وارد می‌کند کم کم راه باز کردن این سنگر نه چندان نفوذ ناپذیر را کشف کند. این لوئیس سوارس بود که در دقیقه 10 بازی موفق شد پس از پاس زیبای سرخیو روبرتو دروازه رئال مادرید را فرو بریزد.

رئال مادرید پس از دریافت این گل تا حدودی سوار بر بازی شد اما بازی منطقی مردان انریکه باعث شد تا این تیم بار دیگر کنترل میانه میدان را در اختیار بگیرد.

بارسلونا با افزایش فشار بر دروازه مادرید، در دقیقه 39 به گل دوم رسید، این گل مشکوک به آفساید بود اما در هر حال با هوشیاری نیمار و اشتباه کیلور ناواس به ثبت رسید. در وقت‌های اضافه نیمه اول بارسا می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند که ضربه سوارز را راموس فوق العاده برگرداند.

نیمه مربیان با هجوم مادرید آغاز شد، 3 موقعیت گلزنی در دو دقیقه اما این شروع طوفانی خیلی زود با پیشروی بارسلونا، به تعادل رسید.

بارسلونا حتی اگر حالتی تدافعی به خود می‌گرفت، منطقی به نظر می‌رسید اما این تیم باز هم تشنه گلزنی بود. بارسا در دقیقه 53 به گل سوم رسید. این گل به نام آندرس اینیستا ثبت شد، پاس گل زیبا و رویایی نیمار و توپی که برای کاپیتان بزرگ بارسلونا کاشته شد تا به گوشه دروازه مادرید دوخته شود.

تعویض‌های عجیب بنیتس شروع شد، خامس جای خود را به ایسکوی مصدوم داد و مارسلو با دلخوری بیرون رفت تا کارواخال وارد میدان شود.

کریستیانو رونالدو در موقعیتی صددرصد برای گلزنی در دقیقه 67 بازی موفق به بازکردن دروازه براوو نشد.

بارسلونا دست بردار نبود و موفق شد از غفلت بازیکنان رئال مادرید نهایت استفاده را کرده و در دقیقه 74 به گل چهارم برسد. این گل زیبا را سوارس روی هشیاری مسی و آْبا به ثمر رساند و خانه مادرید را برای چهارمین بار در لرزاند.

بارسلونا حق داشت حتی مدعی صحنه ناداوری در تقابل راموس و سوارس باشد، در این صحنه راموس با پشت پا سوارس را نقش بر زمین کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

لحظه تعویض آندرس اینیستا به یکی از لحظات رویایی و زیبای این بازی بزرگ تبدیل شد، هواداران رئال مادرید نیز این طراح بی نظیر حملات زهردار بارسلونا را تشویق کردند.

خطای شدید ایسکو روی نیمار اخراج این بازیکن جوان و کم تجربه را در پی داشت و باعث شد تا مادرید تمام شده، بخش پایانی بازی را ده نفره تجربه کند.

هواداران رئال مادرید، رونالدو را مورد اهانت شدید خود قرار داده و فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه را دعوت به استعفا کردند.

رئال مادرید تلاش زیادی کرد تا شاید حداقل یک گل به بارسلونا بزند اما هر چه زد بر در بسته خورد، ضربه سر رونالدو در دقایق پایانی یکی از این موقعیت‌های مسلم گلزنی بود که با هوشیاری کلودیو براوو مهار شد.

۱۳۹۴/۹/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...