نسخه چاپی

آمادگی پلیس برای هرچه باشكوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت قرارگاه اربعین و ارائه تسهیلات به زائران، از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برگزاری هرچه باشكوه‌تر مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حسین اشتری پس از ورود به استان خوزستان با آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه اربعین و ارائه تسهیلات به زائران، هدف سفر به استان خوزستان را بازدید از مرزهای شلمچه و چزابه عنوان کرد و از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی (ع) خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی به هماهنگی‌های داخل و خارج از مرز در حوزه مرزبانی به خصوص گذرنامه اشاره کرد و گفت: در بحث ورود و خروج زوار و نیز در حوزه امنیتی و ترافیکی اقداماتی از سوی فرماندهان انتظامی استان‌های مربوطه انجام شده و امید است بتوانیم مراسم بزرگ و باشکوه اربعین را به نحو احسن انجام دهیم و به یاری خدا و اباعبدالله الحسین(ع)، زوار به سلامتی به کشور بازگردند.

اشتری، برگزاری کمیسیون عملیات ناجا در خوزستان را یکی دیگر از اهداف سفر عنوان کرد و افزود: رسیدگی به موضوعات خاص استان از لحاظ امنیتی، جرایم و نیز بررسی دیگر موارد استان از برنامه‌های این کمیسیون به شمار می‌آید تا پس از رفع معایب و نواقص شاهد افزایش کارایی این پلیس به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات ماموران مرزبانی و نیز انتظامی خوزستان، اقدامات آنان را در حوزه ماموریتی شان مناسب دانست و گفت: البته این کافی نیست اما تلاش‌های صورت گرفته از سوی فرماندهی انتظامی استان در همه حوزه‌ها مطلوب بوده به گونه‌ای که جرایم در سطح این استان کاهش پیدا کرده است.

فرمانده ناجا با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‌ای در سطح خوزستان، گفت: امید است بتوانیم به شاخص‌های مورد نظر دست یابیم، این کاهش حاکی از آن است که تلاش همکاران در حوزه سوانح رانندگی مثمرثمر بوده است.

۱۳۹۴/۹/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...