نسخه چاپی

تامین امنیت تردد زائران اربعین حسینی در اولویت قرار دارد

جانشن رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: مهم ترین اولویت مسئولان و دست اندركاران این ستاد تامین امنیت و تردد زائران با رعایت نظم و انضباط از مرز مهران است.

به گزارش نما؛ حسین کلانتری ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: با تلاش ها و تدابیر اتخاذ شده هم اکنون تردد زائران از این پایانه مرزی در کمال نظم و امنیت و با سهولت در حال انجام است.
وی با بیان اینکه تنها در روز گذشته حدود 50 هزار زائر از این پایانه مرزی به عراق عزیمت کردند، افزود : تا کنون هیج مشکلی در روند تردد زائران به وجود نیامده است.
کلانتری تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل زائران از توقفگاه های در نظر گرفته شده تا پایانه مرزی با به کارگیری تعداد زیادی اتوبوس مشکل خاصی وجود ندارد و جابجایی زائران بدون وقفه و معطلی انجام می شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تقدیر از همکاری و مشارکت زائران یادآورشد: همکاری مردم با عوامل و نیروهای امدادی ، خدماتی، انتظامی و امنیتی باعث شده هیچ مشکلی در روند تردد زوار در این پایانه مرز نداشته باشیم.
کلانتری گفت: با توجه به افزایش روز به روز تعداد زائران از این مرز امکانات اسکان موقت، پذیرایی و خدمات راسانی به آنها با همکاری سپاه، هلال احمر و اداره کل پایانه های استان ایلام وشهردای منطقه پنج تهران فراهم شده است.
وی از زائران خواست: قبل از ورد به پایانه مرزی مهران در شهر های مبدا و شهرهای که نمایندگی کنسولگری عراق در آنها دایر است نسبت به هیه ویزا اقدام کنند چراکه در پایانه مرزی مهران ویزا و گذرنامه صادر نمی شود.
وی افزود: با پیگیری ها و تلاش های مسوولان استان ایلام و دستور وزیر کشور در بازدید از پایانه مرزی اقدام های لازم برای سهولت در تردد زائران اتخاذ شده است.

۱۳۹۴/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...