نسخه چاپی

ظرفیت گروه های تلگرام افزایش می یابد

عکس خبري -ظرفيت گروه هاي تلگرام افزايش مي يابد

كاربران با به روز رسانی اپلیكیشن پیام رسان تلگرام می توانند گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر ارتقاء دهند.

به گزارش نما به نقل از مهر: کاربران با به روز رسانی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام می توانند گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر ارتقاء دهند.

کاربران اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با به روز رسانی جدید این برنامه می توانند ظرفیت گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به گروه های supergroups ارتقاء داده و تا ۱۰۰۰ نفر را نیز در گروه عضو کنند. این به روز رسانی از تاریخ ۱۵.۱۱.۲۲در وب سایت تلگرام منتشر شده است.

در ماه های اخیر، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در حالی تبدیل به یکی از اپلیکیشن های جذاب و پر مخاطب شده که هر روز نه تنها به تعداد کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب می کنند افزوده می شود بلکه استفاده از این اپلیکیشن تا انجام ماموریت های تروریستی نیز پیش رفته است.



در روزهای گذشته نیز خبری درباره استفاده گروه تروریستی داعش از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود. اعضای داعش از تلگرام و سایر سرویس های پیام رسان رمزگذاری شده برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کردند، این خبر در حالی منتشر شده بود که پیام آن نیز در توئیتر تلگرام تایید شد.

گروه موسوم به داعش در سال های اخیر در توئیتر فعال بوده اما این گروه تبلیغات تروریستی خود را از شبکه اجتماعی توئیتر به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام منتقل کرده بود. زیرا کانال های تلگرام به کاربرانش اجازه می دهد تا پیام هایشان را به تعداد نامحدودی از مخاطبان منتقل کنند.

تلگرام در تاریخ ۲۷ آبان ماه برابر با ۱۸ نوامبر پستی را در توئیتر خود با این مضمون منتشر کرد:« طی روزهای اخیر ۷۸ کانال مربوط به داعش به ۱۲ زبان مسدود شدند. تلگرام در ادامه آورده بود : « متاسفانه کانال های تلگرام به عنوان ابزاری برای تبادل اطلاعات و اهداف تروریستی اعضای داعش مورد استفاده قرار گرفته بودند که بر اساس گزارش های کاربران، تعدادی از این کانال ها شناسایی و مسدود شدند.»

۱۳۹۴/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...