نسخه چاپی

شمار شهدای انتفاضه قدس به 100 نفر رسید

شمار شهدای انتفاضه سوم فلسطینیان موسوم به «انتفاضه قدس» با شهادت یك جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در روستای قطنه واقع در شمال بیت المقدس اشغالی به 100 نفر رسید.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: یحیی یسری جوان 21 ساله فلسطینی در درگیری های روستای قطنه، به ضرب گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست که به سر وی اصابت کرد، به شهادت رسید.
طبق اعلام منابع محلی، درگیری ها در روستای قطنه که از ساعات اولیه صبح شروع شده است، همچنان ادامه دارد و نظامیان صهیونیست با یورش به این روستا شروع به بازرسی خانه به خانه کرده اند.
بر همین اساس شب گذشته نیز نظامیان صهیونیست روستای قطنه را تا نیمه شب تحت محاصره قرار داده بودند که ساعات اولیه صبح به این روستا یورش برده و با ساکنان آن درگیر شدند.
سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر (9 مهر) صحنه اعتراض های گسترده فلسطینی ها به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی و بیت المقدس اشغالی بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.
رژیم صهیونیستی با ادامه سیاست های تجاوزگرانه خود ،سعی در تحریف هویت اسلامی مسجد الاقصی و اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی آن دارد .

۱۳۹۴/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...