نسخه چاپی

جوان اول پرسپولیس و رویای علی دایی شدن

عکس خبري -جوان اول پرسپوليس و روياي علي دايي شدن

مهدی طارمی روز گذشته مهمان موسسه خبر بود و از مسائل مختلفی صحبت كرد و از اینكه هر كس گل نمی‌زند با برهانی مقایسه می‌شود شاكی بود!

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛‌ مهدی طارمی هنوز هم گذشته خود را فراموش نکرده است. او در روزی که به موسسه خبر آمده بود تا روی جلد پرتیراژترین روزنامه ورزشی کشور برود از گذشته‌اش صحبت می کرد. از این که یادش نرفته با آژانس به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت تا با این تیم قرارداد ببندد و در کوچه باشگاه هم آن اوایل کسی او را نمی‌شناخت. مهاجمی که در زمین فوتبال کسی یارای ایستادن برابرش را ندارد و در حال حاضر آقای گل لیگ برتر است، خارج از زمین بسیار آرام و متین است. با لهجه جذاب بوشهری‌اش از روزهای اول حضورش گفت و حالا که معروف ترین بازیکن پرسپولیس است با همان متانت یک پسر مودب صحبت می‌کند.
مهدی طارمی به خاطر این که کشف علی دایی است و مثل او خوب گل‌‌زنی می‌کند. به همین خاطر است که خیلی با اولین مربی‌اش در پرسپولیس مقایسه می‌شود. البته مهدی با توجه به متانتی که دارد اصلا خودش را در حد و اندازه‌های علی دایی نمی‌داند. او می‌گوید رکورد 109 گل ملی علی دایی خیلی وسوسه انگیز است؛ اما من کجا و علی دایی کجا!
او این روزها یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است. طبیعتا هر وقت صحبت از محبوبیت می شود نام علی کریمی هم به میان می آید. مهدی طارمی محبوبیت علی کریمی را به قدری می‌داند که حتی استقلالی ها هم او را دوست دارند. البته که می‌گوید آن ها بهروی خودشان نمی‌ آورند که کریمی را دوست دارند!
ناصر محمدخانی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود «خدا نکند طارمی مثل برهانی و مومن‌زاده بشود» که این مصاحبه واکنش آرش برهانی را در پی داشت و در نهایت محمدخانی از او عذرخواهی کرد. مهدی طارمی در مورد این که هر کسی که گل نمی‌زند با برهانی مقایسه می‌شود نظر جالبی دارد. او می‌گوید این مقایسه ها بی انصافی در حق آرش است. جالب است بدانید برهانی دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر و بهترین گلزن تاریخ استقلال است.
شما می‌توانید امروز مشروح این مصاحبه را در روزنامه خبر ورزشی بخوانید.

۱۳۹۴/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...