نسخه چاپی

جاعل مدارك معافیت پزشكی به دام افتاد

رئیس اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، از دستگیری جاعل مدارك پزشكی كارت های معافیت پزشكی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد عرب افزود: براساس اعلام بازرسی این سازمان، شخصی با هویت معلوم، از طریق مدارک جعلی علاوه بر تهیه کارت معافیت پزشکی، برای خود و افراد دیگر، اقدام به تهیه کارت معافیت پزشکی می کرد.
وی ادامه داد: مشخصات افرادی که از این طریق کارت معافیت دریافت کرده اند از سامانه وظیفه عمومی استخراج و پس از انجام بررسی های لازم مشخص شد که مدارک پزشکی ارائه شده این افراد جعلی است.
عرب گفت: با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری محل، ضمن دستگیری متهم، موارد متعددی اوراق جعلی مربوط به بیمارستان های نیروهای مسلح، دو دستگاه لپ تاپ و تعدادی لوازم و ابزار تهیه مهرهای جعلی کشف و ضبط شد.
وی از مردم بویژه مشمولان خواست فریب دلالان و جاعلان را نخورند و خواسته های خود را از مجاری قانونی و صحیح دنبال کنند.
رئیس اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: افرادی که در دام این شیادان افتاده اند علاوه بر اینکه بخشی از اموال خود را از دست می دهند، ممکن است در شرایط سخت تری نسبت به قبل از اخذ معافیت غیرواقعی به خدمت اعزام شوند زیرا برخی از این افراد پس از دریافت کارت معافیت غیرواقعی، خانواده تشکیل داده و وارد بازار کار شده اند که باید با این شرایط به خدمت اعزام شوند.
عرب افزود: مشمولان می توانند در شرایط ایده آل و فارغ از چنین دغدغه هایی خدمت وظیفه دوره ضرورت خود را به پایان برسانند و دین خود را نسبت به امنیت مملکت که با خون هزاران شهید به دست آمده، ادا کنند.

۱۳۹۴/۹/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...