نسخه چاپی

میوه هایی برای درمان ریزش مو

میوه انبه دارای ویتامین C و بتاكاروتن بوده و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف روزانه آن مانع از ایجاد عفونت‌های ویروسی و تومور در بدن می‌شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: میوه انبه دارای ویتامین C و بتاکاروتن بوده و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف روزانه آن مانع از ایجاد عفونت‌های ویروسی و تومور در بدن می‌شود.

نصف میوه انبه یک سهم از نیاز بدن به میوه را در طول شبانه‌روز تامین می‌کند و خواص آن مشابه میوه هلو و آناناس است، همچنین برای تقویت بینایی مصرف این میوه توصیه شده و برای افزایش دید در سالمندان مصرف انبه موثر است.

غرغره عصاره انبه به همراه آب ملایم برای درمان گلودرد موثر بوده و از آنجایی که این میوه دارای خواص و ویتامین‌های بی‌شماری است برای درمان کم خونی نیز توصیه می‌شود.

۱۰۰ گرم انبه داری ۱۰۰ کالری بوده و از این لحاظ شبیه موز است، لذا کسانی که مبتلا به بیماری دیابت یا قند هستند مصرف زیاد انبه برای آنها توصیه نمی‌شود.

پوست انبه خاصیت ضدالتهابی داشته و میوه آن نیز علاوه بر اینکه ضربان قلب و فشار خون را کنترل می‌کند علائم آسم را نیز برطرف کرده و میوه‌ای آرام‌بخش کننده به شمار می‌رود.

انبه به دلیل فیبر یبوست را برطرف کرده، همچنین مصرف آن به صورت مداوم مانع از ریزش مو شده،‌ ناراحتی‌های کبدی را برطرف می‌کند و برای درمان سینوزیت مؤثر است.

۱۳۹۴/۹/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...