نسخه چاپی

قاتل فراری پس از 16 ماه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی استهبان استان فارس از دستگیری قاتل فراری پس از 16 ماه فرار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: در مردادماه سال 93 براثر نزاع و درگیری فردی در بخش ایج از توابع استهبان جوانی 27 ساله به قتل رسید و قاتل پس از ارتکاب جرم متواری شد و موضوع به‌صورت جدی در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این درگیری این جوان 27 ساله با ضربات چاقو توسط فرد دیگری مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود و به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی بسیار جان خود را از دست می‌دهد که دستگیری قاتل در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان ادامه داد: پس از 16 ماه پیگیری مأموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفی‌گاه قاتل شناسایی و با هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند که درنهایت قاتل که جوانی 21 ساله بود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

امجدی بیان کرد: در بازجویی از متهم مشخص شد که علت قتل، نزاع و درگیری بوده و قاتل پس از مشاجره و بالا گرفتن درگیری لفظی به مقتول حمله‌ور و وی را با چاقو مورد جراحت قرار می‌دهد که براثر خونریزی مقتول در بیمارستان فوت می‌کند.

وی با اشاره به پشیمانی مقتول از کرده خود، ابراز امیدواری کرد که جوانان در لحظه عصبانیت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت‌اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت‌باری نزنند و لذت یک‌عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.

۱۳۹۴/۹/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...