نسخه چاپی

آخرین آمار فروش سینماها

در هفته‌ای كه گذشت، از شتاب فروش فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» كاسته شد و در مقابل فروش «جامه‌دران» شتاب گرفت.

به گزارش نما به نقل از ایران: در هفته‌ای که گذشت، از شتاب فروش فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» کاسته شد و در مقابل فروش «جامه‌دران» شتاب گرفت.

در روزهای بارانی پاییز، سینماهای کشور در حال نمایش فیلم‌های «محمد رسول‌الله(ص)»، «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «ارغوان»، «پدر آن دیگری»، «جامه‌دران»، «شاهزاده روم»، «چهارشنبه خون به پا می‌شود»، «این سیب هم برای تو»، «ناهید» و «شیفت شب» هستند.

بعد از محمد رسول‌الله که فروشش را پس از 100 روز نمایش به 14 میلیارد تومان نزدیک کرده است؛ انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی مرزبان با یک ماه اکران و فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومانی پرفروش‌ترین فیلم گیشه است.

اولین ساخته وحید جلیلوند با نام «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با 37 روز اکران و فروش 550 میلیون تومانی در سکوی بعد ایستاده است.

«جامه‌دران» حمیدرضا قطبی نیز در این هفته فروش خود را به فیلم جلیلوند نزدیک کرده است. این فیلم پس از 22 روز نمایش به مرز نیم میلیارد تومان نزدیک شده است.

«پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی نیز پس از 37 روز نزدیک به 350 میلیون تومان بلیت فروخته‌ است و «شیفت شب» نیکی کریمی با اکران دو هفته‌ای، خود را به 300 میلیون تومان نزدیک کرده است. «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی در هفته‌ای که گذشت فروش چندانی نداشت و پس از 37 روز فروشش به 210 میلیون تومان رسید.

«چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا پس از 22 روز 150 میلیون تومان فروخته است. همچنین فیلم‌های «ناهید» ساخته آیدا پناهنده و «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند پس از دوهفته نزدیک به 100 و 70 میلیون تومان فروش داشته‌اند.

۱۳۹۴/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...