نسخه چاپی

استارت پرسپولیس برای نقل و انتقالات

رایزنی هایی از سوی باشگاه پرسپولیس در مورد جذب دو بازیكن در دو پست مختلف آغاز شده است.

به گزارش نما، هر چه به پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان نزدیک‌تر می شویم گمانه‌زنی‌ها در مورد جذب بازیکنان به خصوص از سوی دو تیم بزرگ پایتخت بیشتر می‌شود.

در چند کنفرانس اخیر برانکو ایوانکوویچ یکی از سوال های ثابت جذب بازیکن در تعطیلات نیم فصل به خصوص در پست مهاجم یا هافبک میانی بود که سرمربی سرخپوشان بارها پاسخ داد ما با همین نفرات به کارمان ادامه خواهیم داد مگر اینکه بازیکنی با شرایط بسیار خوب آماده حضور در پرسپولیس باشد.

اما شنیده می شود رایزنی هایی از سوی برانکو و سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد جذب دو بازیکن در دو پست مختلف آغاز شده است.

یکی از این پست ها که پرحاشیه‌ترین پست‌های پرسپولیس در فصل اخیر بوده است، یقینا می‌تواند بسیار خبرساز شود. اگرچه سرخپوشان در حال حاضر به دلیل فوت مرحوم نوروزی یک جای خالی در لیست خود دارند اما شنیده می‌شود در صورتی که خبر مذاکره و یا تمایل به جذب بازیکن در پست یاد شده علنی شود، شاید شاهد رفتن یکی از بازیکنان از لیست فعلی پرسپولیس خواهیم بود که در آن صورت سرخپوشان می‌توان گفت با دو جای خالی روبرو خواهند شد.

خبرهای شنیده ما حاکی از آن است که بعد از بازگشت طاهری از کربلا ابتدا مکاتبه‌ای رسمی میان دو باشگاه صورت خواهد گرفت تا چنانچه باشگاه طرف مذاکره با پرسپولیس راضی به این انتقال شود، مذاکره با بازیکن مورد نظر آغاز شود.

۱۳۹۴/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...