نسخه چاپی

ائتلاف جدید تركیه، قطر و سعودی خطری برای منطقه است

عکس خبري -ائتلاف جديد ترکيه، قطر و سعودي خطري براي منطقه است

عضو شورای مركزی فراكسیون رهروان درخصوص جلسه شورای مركزی این فراكسیون گفت: در این جلسه وقایع اربعین، گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی، ائتلاف جدید قطر، عربستان و تركیه و ایجاد جمعیت رهروان بررسی شد.

به گزارش نما، عوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: در این جلسه اخبار مربوط به حضور برخی از نمایندگان در پیاده روی اربعین بررسی شد.

گزارش نمایندگان به فراکسیون رهروان/ جوانان عراقی قادر به آزادسازی کشور خود هستند

نماینده مردم شهررضا در مجلس ادامه داد: نمایندگانی که در این راهپیمایی شرکت کردند گزارش خوبی در خصوص آنچه در راهپیمایی اربعین اتفاق افتاده است ارائه و اعلام کردند جوانان عراق در موکب ها به خوبی صحنه پیاده روی را اداره می کردند و قادر خواهند بود کشور خود را به تنهایی اداره کنند و نیازی به اعزام نیروهای بیگانه از سوی ناتو برای آزادسازی عراق وجود ندارد.

طرح بین المللی مستشهدین عاشورا برای ثبت واقعه ضد حقوق بشری عاشورا در سازمان ملل

عضو کمیسیون امینت ملی اظهار داشت: علاوه بر این اعلام شد طرح بین المللی تحت عنوان مستشهدین عاشورا در حال جمع آوری امضا هستند که به ۲۰ میلیون امضا نیاز دارد و در صورت ثبت آن عاشورا به عنوان حادثه تاریخی و ضد حقوق بشر ثبت شده و در سازمان ملل ثبت خواهد شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد نمایندگان اهالی حوزه های انتخابیه خود را ترغیب کنند که به سایت عاشورا رفته و اعلام کنند که علاقمند به ثبت حادثه عاشورا در سازمان ملل هستند.

فراکسیون رهروان گزارش آمانو را مثبت ارزیابی کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: در جلسه امروز گزارش آمانو مورد بررسی قرار گرفت و اعضا معتقد بودند گزارش آمانو پرونده پی ان دی را در جمهوری اسلامی ایران می بندد و باید بعد از ارائه این گزارش به شورای حکام فرآیند اقدامات بعدی برای اجرای برجام زمینه سازی شود.

ائتلاف جدید ترکیه قطر و سعودی، خطری برای منطقه

وی با اشاره به بررسی اوضاع عراق و سوریه در جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: حوادث منطقه عراق و سوریه بسیار حساس شده است و براساس گزارشات موجود ترکیه با توپ و تانک تا ۱۵ کیلومتری موصل پیش آمده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: قطر، ترکیه و سعودی ائتلاف جدید را در منطقه ایجاد کردند که این امر شرایط را سخت تر می کند و به نمایندگان هشدار داده شده که در این زمینه هوشیار تر باشند تا جامعه بین المللی برخورد قاطع تری با این ائتلاف جدید داشته باشند.

با شناسنامه جدید اعضای فراکسیون رهروان برای انتخابات

وی تصریح کرد: در جلسه امروز درخصوص تشکیل جمعیت رهروان گفتگو شد و همه اعضا معتقد بودند باید جریان ثبت شده ای تحت عنوان جمعیت یا جبهه رهروان تشکیل شود و هر چه سریعتر سامان یابد تا اعضای این فراکسیون با شناسنامه جدید در فضای سیاسی کشور فعالیت کنند.

۱۳۹۴/۹/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...