نسخه چاپی

پیروزی‌ها برابر داعش متعلق به نیروهای عراقی است

سخنگوی وزارت دفاع عراق با تایید اینكه حملات هوایی علیه مواضع داعش در سوریه موجب كاهش شدید قدرت این گروهك تروریستی شده است، گفت: پیروزی‌های عراق بر داعش نتیجه جانفشانی نیروهای عراقی اعم از امنیتی، بسیج و عشایر این كشور است.

به گزارش نما؛ «یحیی رسول» سخنگوی رسمی وزارت دفاع عراق در گفت‌وگو با فارس در بغداد درباره حملات ائتلاف روسی علیه داعش در سوریه اظهار داشت: به اطمینان می‌گوییم که هر گونه تلاش بین‌المللی برای مبارزه با داعش به تلاش‌های ما در این خصوص کمک خواهد کرد.

وی افزود: حمله به داعش در سوریه تاثیر خود را بر عراق و جنگ این کشور نیز خواهد گذاشت، حملات هوایی روسیه علیه مواضع داعش موجب نابودی بخش اعظمی از توانمندی این گروهک تروریستی شده است.

رسول گفت: یگان‌های عراقی، بسیج مردمی و فرزندان عشایر این کشور به طور قابل ملاحظه‌ای به سوی مناطق تحت اشغال داعش پیش می‌روند و پیروزی‌های خوبی محقق شده و همین امر فروپاشی بزرگ در صفوف داعش را به همراه داشته است.

سخنگوی رسمی وزارت دفاع عراق با اشاره به اینکه تکیه عراق بر نیروهای مسلح، بسیج و عشایر آن در کنار یکدیگر است، گفت: کار پشتیبانی ائتلاف بین‌المللی، در انجام حملات هوایی، آموزش و اطلاعات است.

وی افزود: ما در عراق به نیابت از جهانیان جنگ می‌کنیم، امروز جهان از آتش گروه‌های تروریستی در امان نیست به همین دلیل باید به صورت یکپارچه و یکدست به عراق در مبارزه با داعش کمک کنند.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...