نسخه چاپی

شرایط جدید فروش جایگاه‌های سوخت اعلام شد

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: جایگاه های سوخت در سراسركشور با شرایط جدیدو بدون محدویت انجام می شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا جعفر سبحانی آگهی 50 جایگاه سوخت در روزنامه‌های امروز خبر داد و گفت: جایگاه سوخت 15 استان به ارزش ریالی 300 میلیارد تومانی در روز 13 دی ماه به مزایده گذاشته می شود.
وی با بیان اینکه 200 جایگاه سوخت با ارزش جاری 2 هزار میلیارد تومان برای فروش در لیست واگذاری قرار دارد، افزود: جایگاه های سوخت با شرایط جدید 40 درصد نقد و اقساط 2 ساله واگذار شده و خریداران محدودیتی برای خرید آن ندارند.
وی یادآور شد:در گذشته یک مزایده برای فروش جایگاه های سوخت برگزار شد و بخشی از آن هم به فروش رسید، اما برخی خریداران تمایل داشتند تا مزایده به صورت نقد و اقساط باشد، لذا به دلیل ایجاد جاذبه برای خریداران در مصوبه جدید هیات مقرر شد تا این شرکتها به صورت 40 نقد و اقساط 2 ساله واگذار شود و به دلیل رقم بالا به صورت استان به استان فروخته شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این محدودیتی برای خرید این جایگاه ها توسط خریداران وجود ندارد تا زمینه ورود بخش خصوصی فراهم شود، لذا این واگذاری فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران و بخش خصوصی است تا از این مزایده استفاده کنند.
سبحانی با بیان اینکه مابقی جایگاه ها به تدریج واگذار می شوند، تصریح کرد: به نظر می رسد مزایده جایگاه‌های سوخت به دلیل رقم خوب و سودده بودن یکی از مزایده‌های خوب امسال است و امیدواریم کار قیمت گذاری و واگذای مابقی جایگاه ها تا پایان سال انجام شود.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...