نسخه چاپی

ورود 12 هزار زائر پیاده به مشهد

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده با بیان اینكه تا صبح امروز 12 هزار زائر پیاده وارد مشهد شده‌اند، گفت: زائران پیاده به علت بارش برف در ایستگاه‌های صلواتی مستقر شدند.

به گزارش نما،رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با وضعیت زائران پیاده در پی بارش شدید برف در جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به سردی هوا و بارش برف در جاده‌های خراسان رضوی، وضعیت بحرانی اعلام کردیم و تمام زائران پیاده را در ایستگاه‌های صلواتی که امکان اسکان داشتند، مستقر کرده‌ایم.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده افزود: زائران پیاده‌ای که در نزدیکی مشهد هستند به حرکت خود ادامه می‌دهند تا بتوانیم آنها را در مشهد مقدس اسکان دهیم.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران تاثیری بر اراده زائران نداشته و آنها به مسیر خود برای عرض ارادت به ساحت مقدس ثامن‌الحجج(ع) ادامه می‌دهند، ادامه داد: توصیه کرده‌ایم که تمام مراقبت‌ها در طول مسیر برای زائران پیاده حضرت رضا(ع) انجام شود و در همین راستا نیز شب گذشته 30 هزار نفر در ایستگاه‌های صلواتی شب‌خواب بودند.

رضایی با اشاره به اینکه 12 هزار نفر از زائران پیاده تا صبح امروز وارد مشهد مقدس شده‌اند، گفت: مطابق پیش‌بینی‌های خود انتظار ورود 250 هزار زائر پیاده در ایام شهادت حضرت رضا (ع) را داشته‌ایم که البته احتمال افزایش تعداد زائران پیاده نیز وجود دارد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده بیان کرد: برای 100 هزار زائر پیاده اسکان قطعی را در مشهد پیش‌بینی کرده‌ایم.

۱۳۹۴/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...