نسخه چاپی

اردوغان با تصور تجزیه عراق به این كشور تجاوز كرده

عکس خبري -اردوغان با تصور تجزيه عراق به اين کشور تجاوز کرده

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان به حركت اشتباه اردوغان به هوای تشكیل امپراطوری عثمانی در ساقط كردن هواپیمای روسی اشاره كرد و ادامه داد: اردوغان با تصور تجزیه عراق به این كشور تجاوز كرده و این وقایع سبب فلج شدن اقتصاد تركیه می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر استان با بیان اینکه «پژوهش» یک واژه فارسی و «تحقیق» یک واژه عربی است اظهار کرد: در «تحقیق» علاوه بر «پژوهش» با انجام آزمایشات مکرر به حق و حقیقت دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه ذات اقدس الهی و عالم حق است گفت: عالم مستحکم و استاندارد آفریده شده و سر سوزنی در عالم عیب، نقص، سستی، کم‌کاری، عبث و بیهودگی وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ادامه داد: عالم خلقت و قوانین عالم حق است و رسیدن به این حق نیز هنر انسان است که نشان از بزرگی او دارد.

وی با تأکید بر اینکه تمام عالم در وجود انسان خلاصه شده است، افزود: انسان چکیده و فهرست عالم خلقت است و با وجود پژوهش‌های بسیار در خصوص انسان پژوهش و تحقیق کاملی نداریم.

طه‌محمدی خواستار توسعه همه‌جانبه با اولویت پژوهش در دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها شد و گفت: تحقیق، عشق و علاقه و فانی بودن در هدف را نیاز دارد.

وی، وجود دانشمندان در دنیا را فراوان اما اندیشمندان را کم دانست و تصریح کرد: دانشمند بانک اطلاعاتی و اندیشمند نیز تولیدکننده علم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان رسیدن به نتیجه در پژوهش و تحقیق را نیازمند اراده، صبر، ایثار و استقامت برشمرد و خواستار توجه به این امر شد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، تاوان سنگین‌ترین اشتباهات دانشمندان را می‌پردازد، افزود: پژوهشگران در صورت اشتباه باید به آن اعتراف کنند تا جامعه آسیب نبیند، پژوهش‌ها باید با امتحان و تجربه بدون غلط به جامعه ارائه شود.

طه‌محمدی، غربی‌ها را در تحقیق و پژوهش جلوتر از ایرانی‌ها دانست و بیان کرد: از ویژگی‌های بارز غربی‌ها نگاه ژرف و عمیق است و آنان ساده از کنار چیزی عبور نمی‌کنند.

وی در ادامه سخنانش به حرکت اشتباه اردوغان به هوای تشکیل امپراطوری عثمانی در ساقط کردن هواپیمای روسی اشاره کرد و ادامه داد: اردوغان با تصور تجزیه عراق به این کشور تجاوز کرده و این وقایع سبب فلج شدن اقتصاد ترکیه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اظهار کرد: این کار ترکیه نمونه جهل است و امروز دنیا کارهای اردوغان را محکوم می‌کند که در صورت تعقل و اندیشیدن به عواقب کار بسیاری از این مسائل رخ نمی‌داد.

وی، داعش را زائیده تفکر غلط وهابیت برشمرد و خاطر‌نشان کرد: آتشی که دشمنان و غربی‌ها با ایجاد داعش و تروریست برافروختند دامن‌گیر آ‌ن‌ها شده است.

۱۳۹۴/۹/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...