نسخه چاپی

خیانت بازیكنان چلسی به مورینیو!

سرمربی پرتغالی چلسی پس از نهمین شكست این تیم در لیگ برتر با انتقاد از عملكرد شاگردانش آن ها را به خیانت متهم كرد.

به گزارش نما به نقل از میزان، خوزه مورینیو پس از شکست ۲-۱ تیمش مقابل لسترسیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر که باعث شد مدافع عنوان قهرمانی با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم قرار بگیرد به شبکه اسکای اسپورت گفت:" فکر می کنم لستر شایسته پیروزی بود چون در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودند. آن ها با انرژی زیادی بازی کردند و اشتباهی انجام ندادند.
دو گلی که دریافت کردیم غیر قابل قبول بودند. قبول اینکه چنین گل هایی دریافت کردیم بسیار سخت است. می دانم که یکی از بهترین خصوصیاتم بازی خوانی و تشخیص کوچکترین جزئیات درباره حریف است برای همین احساس می کنم به کارم خیانت شده است. گلزنی زمانی که بازیکنان کلیدی تیم در اوج نیستند سخت است. فصل گذشته کار شگفت انگیزی انجام دادم و بازیکنان این تیم را به سطحی بردم که مشخصا به آن تعلق ندارد. برای بعضی از آن ها این موضوع خیلی سخت است.
همیشه سعی می کنم که به بازیکنان در درون زمین کمک کنم. تغییراتم در نیمه دوم به تیم کمک کرد اما کافی نبود. باید صادق باشم و بگویم که شکایتی از عملکرد بازیکنان در تمرینات ندارم. هر روز از کار کردن با آن ها لذت می برم.
ادن آزار تصمیم گرفت که از بازی بیرون بیاید. قطعا باید مشکلش جدی باشد. حتما مشکل مهمی داشته که درخواست کرده تعویض شود.
شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست رفته است. قطعا نمی توانیم جزو ۴ تیم برتر قرار بگیریم. دوست دارم در چلسی بمانم. امیدوارم آبراموویچ و هیات مدیره هم خواهان ماندن من باشند."

۱۳۹۴/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...