نسخه چاپی

اوباما: فعلا نمیتوان داعش را نابود‌ كرد

باراك اوباما در نشست مطبوعاتی پنتاگون از تشدید حملات این كشور علیه تروریست های داعش خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: باراک اوباما در نشست مطبوعاتی پنتاگون از تشدید حملات این کشور علیه تروریست های داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنانی از افزایش حملات علیه تروریست های داعش خبر داد و از متحدان این کشور خواست مشارکت بیشتری در این حملات داشته باشند.

وی گفت: برای نابودی کامل این گروهک تروریستی در عراق و سوریه نیاز به جدیت و شدت بیشتر حملات داریم و کشورهای شرکت کننده در این جنگ باید مشارکت بیشتری از خود نشان دهند.

اوباما همچنین اعزام اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا به کشورهای خاورمیانه برای نشست با متحدان این کشور درباره تشدید حملات علیه داعش خبر داد.

وی گفت آمریکا در مذاکره با کشورهای اروپایی متحد خود نیز مسئله افزایش حملات هوایی علیه داعش را مطرح کرده است. اوباما افزود: جنگ با داعش با وضعیت فعلی به طول خواهد انجامید و باید برای تسریع نابودی داعش شدت حملات را افزایش دهیم.

رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به بمباران تاسیسات نفتی تحت تسلط داعش، خطاب به رهبران داعش گفت: پیام آمریکا برای شما ساده است: این که شما هدف بعدی جنگنده های آمریکایی هستید.

به نظر کارشناسان سیاسی، مهمترین هدف اوباما از این سخنرانی پاسخ دادن به انتقادات جمهوری خواهان درباره سیاست خارجی این کشور در قبال سوریه بوده است. جمهوری خواهان، کاخ سفید را به عدم کارآیی و مسامحه در قبال تروریست های داعش متهم می کنند.

۱۳۹۴/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...