نسخه چاپی

واكنش رئیس لالیگا به اظهارات پیكه

ریاست لالیگا در واكنش به اظهارات پیكه و تقابل مادرید با او گفت: پیكه حق ندارد به دیگران توهین كند، مادریدی‌ها هم بهتر است آرام و خویشتن‌دار باشند.

به گزارش نما به نقل از فارس، خاویر تباس ریاست لالیگا در نشست خبری خود درباره اظهارات تند و توهین آمیز پیکه درباره آربلوا، خرانرو و باشگاه رئال مادرید گفت: این که یک بازیکن طرفدار یک حزب سیاسی باشد جرم نیست، من هم حق ندارم در این باره اظهار نظر کنم، پیکه قبل از این که بازیکن بارسلونا باشد یک شهروند اسپانیایی است و حق دارد هوادار هر حزبی که دلش می‌خواهد باشد.

وی ادامه داد: پیکه مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا است و کادر فنی تیم ملی به او نیاز دارد و هیچ مشکلی بین او و مقامات فوتبال اسپانیا وجود ندارد.

وی افزود: پیکه باید مراقب رفتارش باشد، من خوب می‌دانم چه اتفاقی رخ داده، خبرنگاران به جای بازیکنان حرف می‌زنند، از آنها سوال می‌پرسند و جوابی را که باید بشنوند بالاخره از آنها با گرفتن پاسخ بله و خیر می‌شنوند و فردای آن روز، کل آن جمله تبدیل به تیتر روزنامه‌ها می‌شود. این درست نیست و رسانه‌های مادریدی و کاتالونیایی نیز نباید به این درگیری‌ها دامن بزنند.

۱۳۹۴/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...