نسخه چاپی

آیا خون كشته شدگان پاریس از خون شیعیان نیجریه رنگین تر است؟

رییس سازمان بسیج رسانه با انتقاد از سكوت خفت بار مجامع و رسانه های غربی در قبال كشتار بیرحمانه مسلمانان در زاریای نیجریه، پاراچنار پاكستان و نارداران آذربایجان گفت: از آنانی كه برای مرگ یك لاك پشت اجتماع می كنند، سوال می كنم كه آیا جان هزاران مسلمانی كه طی روزهای اخیر به خاك و خون كشیده شدند، ارزش یك اعتراض را هم نداشت؟

به گزارش نما به نقل از دانشجو، رییس سازمان بسیج رسانه در جمع اصحاب رسانه استان تهران با انتقاد شدید از سکوت خفت بار مجامع و رسانه های غربی در قبال کشتار بیرحمانه مسلمانان در زاریای نیجریه، پاراچنار پاکستان و نارداران آذربایجان گفت: از آنانی که برای مرگ یک لاک پشت اجتماع می کنند، سوال می کنم که آیا جان هزاران مسلمانی که طی روزهای اخیر به خاک و خون کشیده شدند، ارزش یک اعتراض را هم نداشت؟


مسعود بصیری به راهپیمایی نمادین 50 مسئول دولتی غرب در حادثه ای که برای نشریه موهن "شارلی ابدو" برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: سران دولت های اروپایی و آمریکایی که برای کشته شدن مشکوک کارمندان شارلی ابدو اشک تمساح می ریختند در فاجعه ضدانسانی روزهای اخیر، کجا هستند و برای فروکش کردن آتش افروزی ها چه تدبیری به کار بسته اند؟


بصیری، در ادامه با انتقاد از رسانه هایی که مدعی استقلال و آزادی هستند، گفت: این رسانه های به ظاهر مستقل چرا همینک خفه شده اند و دم بر نمی آورند؟ آنانی که رنگ قرمز لباس فلان بازیگر غربی برایشان اهمیت بالایی دارد چرا امروز در برابر سرخی خون به ناحق ریخته شده مظلومان زاریا، پاراچنار و نارداران ساکت هستند.


رییس سازمان بسیج رسانه همچنین از برخی مسئولان داخلی به جهت رفتار گزینشی آنها در قبال حوادث بین المللی نیز انتقاد کرد و گفت: مگر خون کشته شدگان حوادث اخیر پاریس از خون شیعیان نیجریه و سایر کشورهای اسلامی رنگین تر است که در آنجا، به فاصله چندساعت پیام تسلیت صادر می شود اما در قبال این حوادث، علیرغم گذشت چندین روز، همچنان سکوت اختیار کرده اند. کمترین توقعی که از این عزیزان می رفت، صدور یک پیام تسلیت بود.


بصیری در پایان از عموم رسانه های داخلی و بین المللی درخواست کرد با پوشش گسترده اخبار حوادث اخیر، صدای مظلومیت آنان را به گوش ملت های جهان رسانده و خلاء رسانه ای ایجادشده را پر نمایند.




۱۳۹۴/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...