نسخه چاپی

قاتل بانوی عكاس ارومیه ای دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در بین خبرنگاران گفت : متهم با هویت س.ب. و اهل شهرستان نقده كه بانوی عكاس ارومیه ای را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین آذربایجان غربی ، سرهنگ سامان غنی زاده رئیس پلیس آگاهی استان گفت : ظهر روز 12 آذرماه خبری مبنی بر قتل بانوی عکاس در خیابان مدرس به دست ما رسید که بعد از این تماس اقدام به بررسی و پیگیری موضوع کردیم.

وی افزود : با بررسی صحنه جرم ، جمع آوری دلایل و مدارک و همچنین بازبینی فیلم دوربین های مداربسته داخل عکاسی توانستیم قاتل را شناسایی و جستجوی وی را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد : با استفاده از بانک اطلاعاتی پلیس آگاهی و یافتن آدرس و مشخصات فرد ، شخصی بنام س.ب اهل شهرستان نقده را شناسایی و پس از مراقبت شبانه روزی 48 ساعته سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری وی کردیم.

سرهنگ غنی زاده گفت : متهم مورد نظر به قتل خود اعتراف کرده است و به قصد تعرض با وی داخل آتلیه تنها بوده که پس از فریاد و صروصدای بانوی عکاس با زدن یک ضربه چاقو به وی از عکاسی گریخته بود.

وی افزود : متهم دارای سابقه کیفری در دوران نوجوانی بوده و هم اکنون با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

۱۳۹۴/۹/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...