نسخه چاپی

«تغییرات گسترده در صداوسیما» صحت ندارد

یك هفته است كه خبر رفتن محمد احسانی مدیر شبكه یك، از صداوسیما، رسانه ای شده است. مدیری كه كمتر از یكسال از مدیریتش می‌گذرد و فكر نمی‌شد اولین اخراجی از تیم مدیران جدید رسانه ملی باشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم کمتر از یک سال پیش محمد احسانی از سمت مدیریتش در سینما خداحافظی کرد و بار دیگر به رسانه ملی بازگشت. او که در سمت مدیر شبکه یک سیما کارش را شروع کرده بود حالادو هفته ای است که دیگر در ساختمان شبکه یک دیده نمی‌شد. می‌گویند استعفا داده است، عزل شده است یا با مدیران کنار نیامده است. برخی رسانه ها می‌گویند رفتن زودهنگام احسانی به خاطر اختلافاتی است که با رئیس رسانه ملی پیدا کرده است. اما پورحسین قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی نظر دیگری دارند.

رضا پورحسین قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مدیر شبکه یک برکنار شده است و استعفایی در کار نبوده است گفت: نه! آقای احسانی برکنار نشدند. او در شرایطی بود که احساس می‌کرد که نمی تواند کار کند و این شرایط هم اصلا ربطی به موضوع مدیریتی ندارد. ضمن اینکه مشغول تحصیل علوم دینی هستند و برای همین می خواستند که مدت زیادی از سمت مدیریت شبکه فاصله بگیرند و الان هم در سمت مشاور معاون سیما حضور دارند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تغییرات مدیریتی یک سال گذشته رسانه ملی گفت: صدا وسیما در سمت مدیران، تغییرات زیادی نداشته است و تنها همین یک جابه‌جایی را داشته است. امروز هم یک تیتری زده بودند که تغییرات گسترده در صداوسیما! در صورتی که جمله ای که گفته شده، این بود که ممکن است هر لحظه تغییر مدیر داشته باشیم. این را هم تیتر کرده بودند.

۱۳۹۴/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...