نسخه چاپی

مسكن مهر به سرانجام می‌رسد

معاون امور مسكن شهری بنیاد مسكن انقلاب اسلامی كشور گفت: سال آینده موضوع مسكن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به سرانجام نهایی می‌رسد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، جواد حق‌شناس در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکونی این استان در شیراز اظهار داشت: بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت تکلیف احداث 347 هزار واحد مسکونی را داشته که 290 هزار واحد آن ساخته و به اتمام رسیده است.

وی بابیان اینکه 200 هزار واحد به مرحله فروش اقساطی رسیده گفت: متقاضیان این واحدها را اکنون تحویل گرفته و در حال پرداخت اقساط آن هستند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: واحدهایی که هنوز به سرانجام نهایی نرسیده اغلب مشکلات زیربنایی و روبنایی دارند و تلاش بسیاری شده تا امکانات و خدمات لازم رفاهی برای این واحدها تأمین شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه 17 هزار واحد در این گروه دارای مشکلاتی هستند، گفت: طی توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی شده مسائل و مشکلات این واحدها تا سال آتی رفع خواهد شد.

حق‌شناس افزود: بنیاد مسکن سالانه هشت تا 10 هزار واحد مسکونی با قیمت تمام‌شده می‌سازد و سالانه احداث یک‌هزار و 500 تا 2 هزار واحد حمایتی نیز در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: منابع تأمین اعتباری بنیاد مسکن از محل حساب 100 امام راحل و تسهیلات و منابع اعتباری پیش‌بینی‌شده بوده که سالانه بالغ‌بر 600 میلیارد تومان پیش‌بینی اعتبارات بنیاد برای احداث واحدهای مسکونی است.

۱۳۹۴/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...