نسخه چاپی

برنامه های وزیر دادگستری در سفر به الجزایر

وزیر دادگستری كشورمان كه به الجزایر سفر كرده بود، به همراه هیات عالی رتبه ایرانی در برنامه های مختلفی حضور پیدا كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری که در هیاتی بلند پایه متشکل از مقامات سیاسی و اقتصادی و به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور کشورمان به الجزایر سفر کرده بود، در برنامه های مختلف این هیات حضور پیدا کرد.

وزیر دادگستری کشورمان پس از ورود به فرودگاه بین المللی هواری بومیدین الجزیره و استقبال «عبدالمالک سلال» نخست وزیر این کشور، در محل بنای یادبود مقام شهید در پایتخت الجزایر حضور یافته و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

بازدید از موزه مجاهد الجزیره و دیدار با روسای مجلس سنا و مجلس ملی مردمی الجزایر از دیگر برنامه های اولین روز سفر حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به همراه هیات بلند پایه کشورمان به الجزایر بود.

همچنین حضور در نشستی با نمایندگان شرکت ها و بخش خصوصی ایرانی فعال در الجزایر، شرکت در همایش مشترک تجار و فعالان اقتصادی ایران و الجزایر و نیز شرکت در نشست کمیسیون عالی مشترک ایران و الجزایر، بخش های دیگری از برنامه های وزیر دادگستری در این سفر بود.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به همراه هیات عالی رتبه ایرانی، ضمن دیدار و گفتگو با عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهور الجزایر در مراسم امضای هشت سند همکاری میان ایران و الجزایر نیز حضور یافت.

گفتنی است در این سفر علاوه بر وزیر دادگستری، وزیر نیرو، رییس کل بانک مرکزی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و رییس سازمان توسعه تجارت نیز معاون اول رییس جمهورمان را همراهی می کردند.

۱۳۹۴/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...