نسخه چاپی

چرا اسكوچیچ بازی با آفریقای جنوبی را رد كرد؟

عکس خبري -چرا اسکوچيچ بازي با آفريقاي جنوبي را رد کرد؟

مخالفت سرمربی كروات تیم ملی ایران، علت اصلی رد پیشنهاد بازی دوستانه با آفریقای جنوبی بود.

به گزارش نما، آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی بود که پیشنهاد بازی دوستانه با ایران را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد اما بعد از بررسی و اخذ نظر سرمربی تیم ملی، این دیدار دوستانه نهایی نشد تا تیم ملی در عوض با الجزایر بازی کند.

در روزهای گذشته، تبوگو موتلانته، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی آفریقای اعلام کرده بود که آن‌ها پیشنهاد بازی با ایران را ارائه کرده بودند که ایران این دیدار را رد کرده است. او گفته بود: «ما تمام کارهای اداری را با ایران انجام داده بودیم و حتی از ما خواسته شد تا پاسپورت بازیکنان را بفرستیم. اما بعداً آن‌ها برگشتند و گفتند که نمی‌توانند با ما بازی کنند.»

تیم ملی ایران تلاش زیادی برای انجام یک بازی دیگر در قطر داشت تا در کنار بازی با الجزایر، دو بازی را در این اردو انجام دهد اما بازی دوم نهایی نشد. علت رد پیشنهاد آفریقای جنوبی هم، هم‌زمانی این دیدار با الجزایر بود که اسکوچیچ برگزاری بازی با شاگردان بلماضی را به دیگر تیم آفریقایی ترجیح داد.

تیم ملی ایران فردا، ۲۲ خرداد در تنها دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در پنجره بازی‌های ملی به مصاف الجزایر خواهد رفت که ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه القطر دوحه انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

۱۴۰۱/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...