نسخه چاپی

۵ راه حل برای ایجاد محیطی مورد اعتماد در كار

اعتماد مهمترین موردی است كه كمك می كند محیط كار تاثیرگذار و هماهنگی داشته باشید.اگر كارمندان احساس امنیت در محل كار داشته باشند مطمعنن بهتر كارشان را انجام می دهند.

به گزارش نما، دو پله برای موفقیت موجود است: یک ایجاد اعتماد و سپس نگه داشتن آن.

این موضوع باید از طریق روسا و مدیران مهیا شود و با مدیریت این انها اعتماد در محل به وجود آيد.

۱. ایجاد صداقت

صداقت پایه اول اعتماد است.صداقت در کار یعنی به حرف خود پایبند بودن و همیشه روراست بودن.وقتی کارمندان شما به حرف شما بتوانند تکیه کنند و حساب کنند کار به بهترین شکل پیش می رود.

بلعکس اگر کارمندان شما نتوانند به حرف مدیرانشان اعتماد کنند و راه ان ها را پیش بگیرند اکثر کار ها نصفه کاره می ماند و نگران رفتار مدیران هنگام رخ دادن اشتباه اند و این موضوع باعث می شود که کار ها را کامل و با جرئت انجام ندهند.

۲. از دادن اطلاع خودداری نکنید

گفت و گو کلید موفقیت در همه روابط است. تمام کارمندان باید در جریان هدف و کار هایی که مثلا در یک شرکت انجام می شود قرار بگیرند. مطلع بودن کارمندان از هدف های شرکت به بهتر انجام شدن کارها کمک می کند.

در بیشتر شرکت ها فعالیت را برای کارمندان مشخص می کنند ولی افراد را در جریان هدف آن قرار نمی دهند، این موضوع موجب می شود که کارمندان بدون دلیل کار کنند و به درستی تنوانند کار را تکمیل کنند.

۳. همه را در یک سطح ببینید

اکثر روسا شخص مورد علاقه خود را در بین کارمندان دارند و بیشتر به او توجه می کنند، این موضوع باعث از دست رفتن انگیزه دیگر افراد می شود.در جلسات باید کارمندان بتوانند به یک اندازه اظهار نظر کنند. همه باید از دستورات مدیران پیروی کنند.

۴. انتقاد پذیر باشید

کارمندان باید احساس راحتی کنند که وقتی مشکلاتی در کار به وجود می آید می توانند با مدیران خود برای حل ان صحبت کنند و درمیان بگذارند.چون تمامی افراد در یک شرکت برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می کنند پس باید به یکدیگر کمک کرده و باهم همکاری کنند.

۵. از دروغ پرهیز کنید

واضح ترین موضوع در ایجاد اعتماد پرهیز از دروغ گویی است. در فضایی که راست گویی رایج باشد کار راحت تر انجام می شود.

۱۳۹۴/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...