نسخه چاپی

قاتل پزشك اردبیلی به قصاص محكوم شد

به گزارش نما - میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور حکم پرونده قاتل پزشک اردبیلی خبر داد و گفت: پس از بررسی دقیق این پرونده حکم بر قصاص قاتل صادر شد.

ناصر عتباتی با اعلام خبر صدور حکم پرونده قاتل پزشک اردبیلی اظهار کرد: به لحاظ اهمیت موضوع و جوی که پس از قتل این پزشک معروف اردبیلی ایجاد شده بوده، بررسی این پرونده با دستور ریاست دادگستری استان اردبیل به صورت ویژه، خارج از نوبت و با نهایت دقت و ظرافت در دست بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پرونده با حضور وکلای طرفین در دادگاه کیفری یک استان اردبیل و در حضور 3 قاضی مجرب و نماینده دادستان در جلسات متعدد مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از بررسی دقیق پرونده حکم بر قصاص قاتل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل یادآور شد: این حکم پس از تایید در دیوان عالی کشور و در صورت تقاضای اولیای دم اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، اول مرداد ماه سال جاری دکتر اصغر پیرزاده از متخصصان متبحر و صاحب‌نام آنکولوژی که اهتمام بسیاری به درمان بیماران سرطانی داشت، در اردبیل به قتل رسید و قاتل بلافاصله دستگیر شد.

پس از این واقعه، برخی رسانه‌ها انگیره قاتل را مسائل پزشکی عنوان کردند و از قتل این پزشک در مطبش خبر دادند که دادستان اردبیل با انتقاد از این فضاسازی‌ها گفت: قاتل جوانی 22 ساله و از آشنایان مقتول است و قتل در محل اقامت و سکونت قاتل اتفاق افتاده است. این پرونده به صورت فوق العاده در دستور کار دادگستری استان اردبیل قرار می‌گیرد.

۱۳۹۴/۹/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...