نسخه چاپی

مصاحبه مظلومی با مجری پرسپولیسی و برنامه 90

پرویز مظلومی در تمرین امروز استقلال با مجری پرسپولیسی و عوامل برنامه 90 به گفت‌و‌گو پرداخت.

به گزارش نما به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال پشت درهای بسته و دور از چشم خبرنگاران و البته در حضور سرپرست این باشگاه برگزار شد. البته تعدادی از تماشاگران علاقمند به این تیم در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور پیدا کردند.

* بهرام افشارزاده امروز به همراه پندار توفیقی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شدند و به هر کدام از بازیکنان یک سکه پاداش دادند. این سکه‌ها به دلیل پیروزی‌های استقلال در بازی‌های گذشته بود و در آستانه بازی با تراکتورسازی بازیکنان شارژ روحی شدند. این اقدام سرپرست باشگاه استقلال باعث خوشحالی بازیکنان شد و پرویز مظلومی نیز از این اقدام افشارزاده تشکر کرد.

* علی ضیا مجری برنامه‌های تلویزیونی که پیش از این در شبکه‌های اجتماعی مشخص شده بود یک پرسپولیسی است، امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. وی که چندی پیش به خاطر شکایت پرویز مظلومی ممنوع‌التصویر شده بود امروز در محل تمرین گفت‌وگویی با سرمربی تیم استقلال به مناسبت شب یلدا انجام داد.

* گزارشگر و تصویربرداران برنامه 90 نیز امروز با حضور در تمرین تیم استقلال با بازیکنان و کادر فنی این تیم پیرامون منصور پورحیدری به گفت‌و‌گو پرداخت.

* وحید طالب‌لو که در تمرین دو روز پیش پس از برخورد با آرش برهانی از ناحیه کتف آسیب دیده بود امروز با مجوز پزشکان تمرین نکرد. این بازیکن روز گذشته به کلینیک استقلال مراجعه کرد و به همین علت کادر پزشکی آبی‌پوشان خواستند وی امروز در تمرینات سنگین شرکت نکند.

* به گزارش خبرنگار فارس، پیش از شروع تمرین، بازیکنان پاسپورت‌های خود را به فرزاد مجیدی که فعلا امور سرپرستی استقلال را بر عهده دارد، دادند. ظاهرا قرار است استقلالی‌ها برنامه‌های خود را برای سفر به سوئد هماهنگ کنند.

* میثم مجیدی بعد از پشت سر گذاشتن آسیب دییدگی امروز در تمرین استقلال شرکت کرد. البته این بازیکن تنها به دویدن دور زمین پرداخت و حضور او هنوز در بازی با تراکتورسازی مشخص نیست.

* قبل از آغاز تمرین امروز، پرویز مظلومی برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. وی از بازیکنان خواست تا در بازی روز سه شنبه تمرکز خود را حفظ کنند چون در بازی‌های تک حذفی تمرکز روحی یکی از عوامل موفقیت استقلال است.

* محور اصلی تمرین امروز، دویدن دور زمین، 4 به دو و فوتبال دورن تیمی در قالب دو گروه سبز و آبی بود.

به گزارش فارس، تیم استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

۱۳۹۴/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...