نسخه چاپی

امكان ضعیف حضور دژاگه در دیدار العربی مقابل الوكره

مطبوعات قطر اعلام كردند كه امكان رسیدن اشكان دژاگه به دیدار فردای العربی برابر الوكره ضعیف است.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم العربی قطر در این فصل اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد. دژاگه در این فصل عملکرد خوبی داشته است و یکی از بازیکنان کلیدی العربی به شمار می‌آید. او در دیدار هفته دوازدهم مقابل مسیمیر بازی خوبی را از خود به جای گذاشت و یک گل هم زد اما بعد از این دیدار از ناحیه کشاله احساس ناراحتی کرد.

گمانه‌زنی‌ها برای حضور دژاگه برای دیدار هفته گذشته مقابل السیلیه وجود داشت که در نهایت هافبک ملی‌پوش کشورمان از روی نیمکت این بازی را دنبال کرد. اشکان در حال گذراندن دوران معالجات پزشکی است. مطبوعات قطر روز گذشته اعلام کرده بودند که او به تمرینات تیم باز خواهد گشت.

امروز روزنامه الشرق قطر درباره اشکان این طور نوشت: دژاگه روز گذشته هم در تمرینات جمعی تیمش حاضر نشد و در حال معالجات پزشکی است. امکان رسیدن دژاگه برای دیدار فردا مقابل الوکره ۵۰ درصد است.

از طرف دیگر روزنامه الرایه قطر درباره وضعیت مصدومیت هافبک ملی‌پوش کشورمان نوشت: دوترا و النحوی هم به مصدومان العربی پیوستند. اشکان که درحال معالجه پزشکی است و دو بازیکن دیگر به لیست مصدومان العربی اضافه شد که امکان رسیدن آن دو برای دیدار فردا محال است. اما اشکان که دیروز هم در تمرینات تیمش حاضر نشد باید منتظر بمانیم که امروز در آخرین تمرینات حاضر می‌شود یا نه. اگر در تمرینات امروز شرکت هم کند امکانش ضعیف است که در ترکیب اصلی تیم در دیدار فردا قرار بگیرد.

دیدار العربی مقابل الوکره فردا(سه‌شنبه) ساعت ۱۸:۴۵ برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۹/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...