نسخه چاپی

نگاهی به تمرین تیم ملی؛ از تبریك‌ها به انتخاب سامان قدوس تا واكنش دژاگه به سرمربی جدید آبی‌ها

به گزارش نما؛ روزنامه خبرورزشی نوشت: رایزنی فدراسیون فوتبال با مدیریت مجموعه آزادی و تعامل آن‌ها شرایط را برای انجام یکی از مهم‌ترین جلسات تمرینی تیم ملی در زمین آزادی فراهم کرد.

میلاد سوژه شد
دستیاران کارلوس کی‌روش نیم ساعت قبل از شروع تمرین سر زمین رفته و موانع لازم را در چمن آزادی چیدند، ساعت ۱۶ اعضای تیم ملی با یک دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه شدند و برای ۱۵ دقیقه در اختیار خودشان بودند تا آن‌طور که دوست دارند، بدن‌های‌شان را گرم کنند. صحبت‌های میلاد محمدی در برنامه ۹۰ اسباب شوخی و خنده چند بازیکن را فراهم آورده بود و ملی‌پوشان بابت چند اصطلاح از جانب میلاد سربه‌سر او می‌گذاشتند.

تبریک به سامان
از دیروز علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و رضا قوچان‌نژاد به تمرینات اضافه شدند. چند ملی‌پوش به سامان قدوس بابت موضع‌گیری و انتخاب تیم ایران به جای تیم ملی سوئد تبریک گفتند. به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش نیز از اعمال سلیقه سامان مغرور و خوشحال است و مسلماً از این بازیکن حمایت خواهد کرد.

صحبت از بیرانوند و شفر شد
شیوه شوخی‌های علیرضا بیرانوند با علیرضا حقیقی قبل از شروع رسمی تمرین توی چشم می‌زد، بازیکنان می‌گفتند انگار بیرانوند ۱۶، ۱۷سال سن دارد!
انتخاب شفر آلمانی برای سرمربیگری استقلال هم سوژه سؤالات ملی‌پوشان این تیم از اشکان دژاگه را فراهم کرده بود اما دژاگه به بازیکنان استقلال جواب داد که شناختی از شفر ندارد چون شفر سال‌هاست در خارج از آلمان مشغول مربیگری است.

ملی‌پوشان در جلسه آنالیز توگو
کارلوس کی‌روش با کلاه نقاب‌دار سوت استارت تمرین را زد، بازیکنان بعد از انجام حرکات کششی و نرمشی به 3 گروه تقسیم شده و در محوطه‌ای تعیین شده به تمرین پرفشار پرداختند، یک تیم به تیم صاحب توپ اضافه می‌شد تا جنگندگی بازیکنان بدون توپ برای گرفتن مالکیت آن بیشتر شود. در این بخش جهانبخش و قدوس سبک‌تر تمرین کردند.
ملی‌پوشان در خاتمه تمرین به هتل بازگشتند تا کلیپ آنالیز شده از توگو را تماشا کنند و در جلسه فنی کی‌روش شرح وظایف بازیکنان پُست‌های مختلف را مشخص کند. قرار است توگو امروز در زمین شماره یک آزادی تمرین کند و به این ترتیب تمرین تیم ایران در زمین پژوهشکده نفت انجام می‌شود.

۱۳۹۶/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...