نسخه چاپی

فرزند عضو شورای نگهبان كاندیدا شد

حجت الاسلام احمد مؤمن فرزند عضو فقهای شورای نگهبان نیز به جمع كاندیداهای مجلس خبرگان رهبری اضافه شد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا: حجت الاسلام احمد مؤمن فرزند عضو فقهای شورای نگهبان نیز به جمع کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری اضافه شد.

محمود خسرو انجم‌٬ داماد خانواده آیت‌الله محمد مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان، که روز گذشته با حضور در فرمانداری قم، به نیابت از پدر زنش، ثبت نام وی در انتخابات خبرگان از حوزه استان قم را انجام داده بود، امروز نیز به فرمانداری قم مراجعه کرد تا برادرهمسر خود را ثبت نام کند.

محمود خسرو انجم امروز به نیابت از حجت الاسلام احمد مؤمن در فرمانداری قم حاضر شد و ثبت‌نام وی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان مرکزی را انجام داد.

آیت‌الله علی مؤمن برادر کوچکتر آیت الله محمد مؤمن نیز روز گذشته با حضور در فرمانداری قم برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران ثبت نام کرد.

بنابر این، تا کنون سه نفر از خانواده آیت‌‌الله مؤمن در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سه استان مختلف کشور، کاندیدا شده اند.

همچنین رئیس قرارگاه عمار نیز به جمع کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از استان تهران اضافه شد. بیکی از شاگردان حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، عصر امروز با حضور در فرمانداری قم، نسبت به ثبت نام رئیس قرارگاه عمار در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران اقدام کرد.

مهدی طائب از چهره های رادیکال جناح اصولگرا به شمار می رود که در روی کار آوردن محمود احمدی‌نژاد، تلاش بسیار داشت اما در اواخر کار دولت دهم، منتقد آن شد. وی در حال حاضر نیز از مخالفان حسن روحانی و دولت تدبیر و امید به شمار می رود.

۱۳۹۴/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...