نسخه چاپی

مدارس فردا هم تعطیل خواهد شد؟

مسعود ثقفی سخنگوی اداره آموزش و پرورش شهر تهران و در پاسخ به این پرسش كه «آیا مدارس شهر تهران فردا سه شنبه باز است؟»، اظهار داشت: اگر هیچ تصمیم جدیدی در كمیته اضطرار آلودگی هوا اتخاذ نشود، مدارس فعالیت عادی خود در روزهای آینده را خواهند داشت.

به گزارش نما،شدت آلودگی هوای تهران آنقدر در روزهای گذشته بالا رفت که کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد و در نهایت روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تمام مدارس در تهران تعطیل شد.

گویا روند آلودگی هوا همچنان ادامه دارد و هنوز اتفاق خاصی در شرایط آلودگی هوا ایجاد نشده و مردم این سوال را مطرح می‌کنند که آیا مدارس فردا سه شنبه اول دی ماه هم تعطیل خواهد شد؟

مسعود ثقفی سخنگوی اداره آموزش و پرورش شهر تهران و در پاسخ به این پرسش که «آیا مدارس شهر تهران فردا سه شنبه باز است؟»، اظهار داشت: اگر هیچ تصمیم جدیدی در کمیته اضطرار آلودگی هوا اتخاذ نشود، مدارس فعالیت عادی خود در روزهای آینده را خواهند داشت.

وی افزود: فعلاً تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ نشده است.

البته با توجه به نظرات مسئولان ذی ربط تاکنون درباره تعطیلی مدارس و یا اینکه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه خواهد داد صحبتی به میان نیامده و این موضوع بدان معناست که مدارس در روزهای آینده باز و به فعالیت عادی خود ادامه خواهند داد.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: براساس آخرین اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای پایتخت، امروز نیز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وی ادامه داد: براساس این اطلاعات غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون، عدد 133 را نشان می‌دهد که فراتر از حد مجاز است و نشان دهنده شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران توصیه کرد که شهروندان از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند و گروه‌های حساس در معرض آلودگی هوا قرار نگیرند.

رستگاری افزود: وضعیت شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در دو روز آینده نیز ادامه خواهد داشت اما مدارس در دو روز آینده تعطیل نخواهد شد.

۱۳۹۴/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...