نسخه چاپی

دلیل تنبیه شدن دانش‌آموزان در برخی مدارس چیست؟

علت ها و عوامل تنبیه دانش آموزان و البته رسانه ای شدن این وقایع، موضوع میزگردی است كه با حضور كارشناسان آموزشی و امور تربیتی در كافه خبر برگزار خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، مسئله تنبیه دانش آموزان، واقعه تازه ای نیست و همواره این تنبیه در فرهنگ های مختلف، کم یا زیاد وجود داشته است. اما امروز با توجه به بالا رفتن سرعت در اطلاع رسانی و در اختیار بودن وسایل ارتباطی، اینگونه اخبار به سرعت به دست عموم مردم می رسد و حساسیت هایی را ایجاد می کند.

این که همچنان در مدارس شاهد تنبیه شدن دانش آموزان هستیم، چه دلایلی دارد؟ آیا مشکلات شخصی و اجتماعی معلم و کادر آموزشی موجب بروز چنین رفتارهایی می شود؟ یا تربیت دانش آموزان و نوع برخوردشان موجب می شود تا چنین تحرکاتی دیده شود؟

بررسی عوامل و دلایل تنبیه دانش آموزان و البته رسانه ای شدن تک تک آن ها به سرعت، موضوع میزگردی است که با حضور دکتر جهان آرای، مشاور معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، پاپایی، معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، فریبا عدلی، استاد دانشگاه و دکتر باقری مدیر مدرسه مفید و کارشناس مدیریت آموزشی در خبرآنلاین برگزار خواهد شد.

شما هم اگر سوال و یا موضوعی برای طرح شدن دارید می توانید با ما در میان بگذارید.

۱۳۹۴/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...